petrp - to sú data z Flightradaru?
Nie je to ale "artefakt" systému používaného na Flightradare? Totiž že systém môže robiť aproximáciu a predikciu ďalšieho pohybu v prípade náhodného výpadku reálnych dát? Ako to presne funguje?
Nie je to náhodou tak, že systém Flightradaru sledovanie ukončí až v momente, keď opakovane nezíska reálne dáta alebo priamo dostane správu o strate kontaktu? Dovtedy si zrejme pre prípad výpadku dát vypomôže "vymyslenými" dátami, ktoré aproximuje z doterajšieho pohybu alebo opakuje posledné získané reálne dáta....
petrp napsal:Opravdu někdo věří tomu, že PILOT LETADLA, neví jak pracují dveře jeho kabiny a musí si to hledat na Inetu???
![]()
![]()
Myslím, že by jsi se divil, co vše piloti dopravních letadel o konstrukci letadel nevědí
To, že nevěděl třeba, zda zamknutí dveří z kokpitu zablokuje i bezpečnostní kód pro otevírání těchto dveří ze strany kabiny cestujících bych mu nevyčítal.Nicméně toto zjištění je dalším dílkem do skládačky, která ukazuje na co-pilota jakožto pachatele.
Tedy pokud to není konspirace německých státních zástupců
Kamarad ma zetaka pilota a tak ho vyzpovidal.
hned za kabinou pilotu je kabina byznys class a tam je hlavni steward, ten chodi do kabiny k pilotum, kdyz ma praci muze tam kterykoliv steward, vsichni z posadky znaji pristupove heslo na otevreni dveri. Vsichni stewardi maji skoleni jak se choyovat kdyz se neco stane pilotovi, umi pouzivat radiostanici.
K tomu ze musi do kabiny steward kdyz jeden pilot odejde, tak to naplatilo do teto havarie u vsech spolecnosti......vsichni to zavedli az ted....U CSA to platilo uz drive.
Nevíte někdo jak rychle/jak často letadlo ADS-B zprávy vysílá?
zpětně dohledat, hustotu vzorků křivky sestupu už asi nepůjde že?
ADS-B vysílá data vždy po 3 sekundách, popisy najdeš tady:
http://www.avidyne.com/publications/gui … erview.pdf
http://www.faa.gov/nextgen/library/medi … t_ADSB.pdf
http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_ … _broadcast
Data osudného letu už na FL nejsou, ale, mám je v CSV
Airbus A320-211 registered D-AIPX, flight WI18G, ADS-B data: D-AIPX_20150324.zip
Posledních 20 sec letěl +- vodorovně v ustáleném letu...
Upravil petrp (04.04.2015 09:21:50)
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Beda: Germanwings je lowcostka = žádný byznys class nemá ... ale to není podstatné.
Důležité je, že ten kód pro otevření dveří funguje v případech, kdy pilotům něco je a nemohou sami otevřít.
Manuální blokace je ale něco jiného. Je to vědomý zásah pilotů, kteří se uzamknout v kabině, aby dveře neotevřela letuška, které únosci drží pistoli u hlavy.
Dovedu si ale představit, že toto průměrný pilot neví. Proto to ujišťování se na internetu. Byl by to trapas, kdyby si co-pilot vše připravil, a pak mu sebevraždu zhatit kapitán, který by si otevřel kódem.
Největší slabinou demokracie je to, že hlavní slovo a moc získává skupina demagogů - trubců. ___ Platón, Ústava
Beda: Germanwings je lowcostka = žádný byznys class nemá ... ale to není podstatné.
Důležité je, že ten kód pro otevření dveří funguje v případech, kdy pilotům něco je a nemohou sami otevřít.
Manuální blokace je ale něco jiného. Je to vědomý zásah pilotů, kteří se uzamknout v kabině, aby dveře neotevřela letuška, které únosci drží pistoli u hlavy.
Dovedu si ale představit, že toto průměrný pilot neví. Proto to ujišťování se na internetu. Byl by to trapas, kdyby si co-pilot vše připravil, a pak mu sebevraždu zhatit kapitán, který by si otevřel kódem.
Skeptiku, o tomto tvrzení si troufám velmi pochybovat. Je to jeden ze základních ovládacích prvků v kokpitu a po 11.9. to určitě ví všichni, jinak je do éra nepustí...
Upravil petrp (04.04.2015 13:06:10)
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Skeptik napsal:Beda: Germanwings je lowcostka = žádný byznys class nemá ... ale to není podstatné.
Důležité je, že ten kód pro otevření dveří funguje v případech, kdy pilotům něco je a nemohou sami otevřít.
Manuální blokace je ale něco jiného. Je to vědomý zásah pilotů, kteří se uzamknout v kabině, aby dveře neotevřela letuška, které únosci drží pistoli u hlavy.
Dovedu si ale představit, že toto průměrný pilot neví. Proto to ujišťování se na internetu. Byl by to trapas, kdyby si co-pilot vše připravil, a pak mu sebevraždu zhatit kapitán, který by si otevřel kódem.Skeptiku, o tomto tvrzení si troufám velmi pochybovat. Je to jeden ze základních ovládacích prvků v kokpitu a po 11.9. to určitě ví všichni, jinak je do éra nepustí...
Ten pilot mluvil o nasich letadlech, dulezite ze piloti CSA neletali sami, ale nektere spolecnosti do az do havarie ano.
Skeptiku, o tomto tvrzení si troufám velmi pochybovat. Je to jeden ze základních ovládacích prvků v kokpitu a po 11.9. to určitě ví všichni, jinak je do éra nepustí...
Pochybuj, pochybuj ... alespoň se nebudeš bát lítat
Za těch > 20 let v oboru jsem se u pilotů setkal s tolika neznalostmi ....
Ale na druhou stranu, proč by to pro ně mělo být tak důležité - ostatně s ozbrojenými magory na palubě je vždy lepší jim vyhovět než se stavět na odpor. Oni do toho kokpitu nakonec stejně prorazí, tak je lepší je moc nenasrat.
Tedy na 100% to platilo do toho 11.9.2001.
11.9. toho sice dost změnilo, pravděpodobnost že se jedná o "běžné" únosce, nikoli sebevrahy, je však stále větší. Proto jsem přsvědčen, že by většina posádek raději otevřela. Proč by je tedy mělo zajímat, zda se mohou zamknout???
Největší slabinou demokracie je to, že hlavní slovo a moc získává skupina demagogů - trubců. ___ Platón, Ústava
Autopilota dopravního letadla nelze nastavit dálkově. Úvahy na toto téma, po 11.září, byly rezolutně odmítnuty Sdružením dopravních pilotů IFALPA.
Nicméně i pokud by to možné bylo, může pilot autopilota kdykoli vypnout.
O provedení letu rozhoduje, ve všech aspektech včetně těch právních, kapitán letadla.
Největší slabinou demokracie je to, že hlavní slovo a moc získává skupina demagogů - trubců. ___ Platón, Ústava
Abych měl 100%-ní jistotu-pozná se bezpečně-(z druhé černé skříňky)ZDA-AUTOPILOTA na klesání nastavil někdo (KOKPILOT) v kabině-ANEBO-je neurčitelné-když je na dálku ONEN manévr nastaven někým jiným ?????
Předem děkuji za odpověď.
Se zájmem jsem si přečetl tvou zprávu (i s dodatky). Měl bych k nim jeden postřeh. Neber to osobně, nejsi v tom sám :-)
Sleduj méně weby konspirativního typu "svetkolemnas.info", kde se rozebírají totální fantasmagorie lidí, kteří o probíraném problému zjevně vůbec nic neví a více hledej na seriózních technických serverech - na Inetu je jich přehršel.
Ale zpátky k dotazu který jsi položil. Vyrovnání letu, tak jak jsem to popsal z dat, je možné vysvětlit několika způsoby:
1 - někdo převzal letoun do ručního řízení (vypnul autopilota)
2 - autopilot v okamžiku zahájení klesání nebyl nastaven na 100 ft ale na 6800 ft, kde let vyrovnal a pak pokračoval v této hladině¨
3 - autopilota někdo před dopadem přenastavil
Protože nám pořád tvrdí, že v kabině byl v té době pouze druhý pilot, mohl to udělat pouze on. Ale protože stále nikdo nezveřejnil přesné závěry analýzy dat z obou BB, můžeme jen čekat. Vše ostatní jsou jen dohady, co by - kdyby...
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz