Quaku, a proč by diuretetikum mělo zabrat přesně. Stačilo, aby zabralo během letu a to diuretikum dokáže prakticky s každým. Nemúžeme usuzovat, z místa a času havárie, že právě tam muselo spadnout. Klidně mohlo spadnout o chvíli dřív nebo později. A to, že člověk, kterému je podáno diuretikum, si odskočí během letu, je skoro jisté. Na to není třeba žádných extra vědomostí.
Samozřejmě, diuretikum si mohl brát kapitán klidně sám. U něj se nikdo tím, jestli mu nezačínaly otoky nohou, nezabýval. Proč ne, na takovémto pohodovém letu přece není důvod si neodskočit.
Ano, všechno to závisí na tom, jestli to diuretikum skutečně měl a jestli není močopudná látka, jako mnoho v moderní žurnalistice, spekulací přeměněnou na zprávu.
petrp - to sú data z Flightradaru?
Nie je to ale "artefakt" systému používaného na Flightradare? Totiž že systém môže robiť aproximáciu a predikciu ďalšieho pohybu v prípade náhodného výpadku reálnych dát? Ako to presne funguje?
Nie je to náhodou tak, že systém Flightradaru sledovanie ukončí až v momente, keď opakovane nezíska reálne dáta alebo priamo dostane správu o strate kontaktu? Dovtedy si zrejme pre prípad výpadku dát vypomôže "vymyslenými" dátami, ktoré aproximuje z doterajšieho pohybu alebo opakuje posledné získané reálne dáta....
lolojojo napsal:Nevíte někdo jak rychle/jak často letadlo ADS-B zprávy vysílá?
zpětně dohledat, hustotu vzorků křivky sestupu už asi nepůjde že?ADS-B vysílá data vždy po 3 sekundách, popisy najdeš tady:
http://www.avidyne.com/publications/gui … erview.pdf
http://www.faa.gov/nextgen/library/medi … t_ADSB.pdf
http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_ … _broadcastData osudného letu už na FL nejsou, ale, mám je v CSV
Airbus A320-211 registered D-AIPX, flight WI18G, ADS-B data: D-AIPX_20150324.zip
Posledních 20 sec letěl +- vodorovně v ustáleném letu...
Tak jsem opět několikrát prošel data z ADS-B a musím dát za pravdu Alchymistovi - FR tu aproximaci asi dělá, protože ta výška se měnila - vytvořil jsem několikrát detailní graf poslední minuty letu a výška stále klesala. Sorry, udělal jsem chybu - napravuju ji...
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Len pre zaujimavost
http://dsl.sk/article.php?article=16903
U moderných lietadiel so systémami prepojenými počítačovými sieťami hrozí hacknutie riadiacich systémov lietadiel cez WiFi poskytované cestujúcim.
povodna sprava http://www.gao.gov/products/GAO-15-370
Nemyslim si, ze tu ide o takyto pripad
Čas plyne a po tomhle neštěstí už dnes nikdo ani neštěkne...
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Případ uzavřen, zapomeňte...
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
Případ uzavřen, zapomeňte...
Ještě ne, i když Předběžná zpráva již bude před vydáním ... včera byl na ČT 1 záběr na jednoho z členů komise a draft Preliminary reportu ležel před ním.
Nevím co vše v rozhovoru řekl, ale naše "média" si z toho vykousla informaci, že již cestou do Barcelony si copilot zkoušel nastavit sestup na 30 metrů ... tedy buď zkouška, nebo si to napoprvé rozmyslel.
V každém případě do sebe vše zapadá a možnost nějakého zásadního zvratu není příliš pravděpodobná.
Největší slabinou demokracie je to, že hlavní slovo a moc získává skupina demagogů - trubců. ___ Platón, Ústava
Hacker ovládl dopravní letadlo. Změnil směr letu
18.05.2015 13:05
Do řídicího systému velkých dopravních letadel se lze nabourat přímo z pasažérského sedadla. Podle materiálů amerického Federálního úřadu pro vyšetřování to tvrdí známý hacker, který prý dokázal krátce ovládnout motor jednoho z letadel a způsobit drobné odklonění jeho dráhy letu. FBI jej krátce zadržela a vyslechla, obviněn však nebyl, uvedl deník USA Today.
Uznávaný expert na bezpečnost informačních technologií Chris Roberts federálním agentům vypověděl, že se mu podařilo proniknout do řídicích systémů letadel nejméně patnáctkrát. Šlo prý o velké dopravní stroje Boeing 737 a Airbus A-320 na amerických vnitrostátních linkách. Během jednoho z letů podle materiálů FBI dokázal přimět jeden z motorů stroje k pohybu směrem vzhůru, čímž na okamžik mírně odklonil stroj od trasy požadované piloty.
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
Identifikace obětí airbusu Germanwings skončila
Identifikace všech 150 obětí leteckého neštěstí je u konce.
19.05.2015 20:40
Identifikace všech 150 obětí březnové havárie airbusu německé letecké společnosti Germanwings byla dokončena. S odvoláním na identifikační komisi ve Francii to uvedla německá policie. Prokuratura v Marseille mezitím vydala pozůstatky obětí k pohřbení. Experti předpokládali, že identifikace bude trvat dva až čtyři měsíce.
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
Před pádem letadla Germanwings hledal pilot Lubitz pomoc u desítky lékařů
Andreas Lubitz, druhý pilot airbusu společnosti Germanwings, který se strojem v březnu úmyslně havaroval ve francouzských Alpách, se kvůli svým zdravotním problémům obrátil na desítky lékařů. S odvoláním na francouzského prokurátora Brice Robina o tom v pátek informovala agentura AP.
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?