Viděl jste náhodou někdo slušné foto přímo-zblízka z místa nárazu ??? Ty fota na která jsem narazil jsou moc "neříkajícně vzdálená"
Asi to bude těžké získat i pro tisk , okolo je bezletová a blokační zóna o průměru 10 km ale i tak , když bylo na tom místě dost lidí , že se nic neprofláklo .
Prohlášení düsseldorfské prokuratury...
Tady je možná vodítko k tomu co se stalo - kdo ví co bral za medikamenty...
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Pokud trpěl zdravotními problémy, které tajil pře zaměstnavatelem, a k nehodě došlo v jejich důsledku, tak je jednoznačně vinen... Pracuji-li na takovéto pozici, tak by mi má osobní odpovědnost neměla dovolit se zdravotními problémy usednout za berany...
Samozřejmě, že neznáme okolnosti, ale toto je fakt, který nic nezmění...
Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
Neschopenku napsali kopilotovi neurolog a psychiatr. Znamenala konec létání
Německá policie našla v bytě druhého pilota společnosti Germanwings zničenou neschopenku platnou i na den, kdy jím řízený airbus v úterý ve Francii havaroval. Uvedli to na tiskové konferenci zástupci prokuratury v Düsseldorfu. Vyšetřovatelé prý rovněž objevili důkazy o tom, že pilot byl v lékařské péči.
Kapitán airbusu se snažil dostat ke kopilotovi, dveře chtěl rozbít sekyrouPodle vyšetřovatelů nalezené dokumenty svědčí o tom, že 27letý pilot svou chorobu skrýval před zaměstnavatelem i před svými kolegy.
„Zajistili jsme dokumenty lékařské povahy, které ukazují na existující onemocnění a jemu odpovídající lékařská ošetření,“ uvedla prokuratura v prohlášení. Plné posouzení všech nalezených materiálů však prý bude trvat ještě několik dní.
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
Letmý souhrn zatím známých informací
1) let vystoupal do cestovní hladiny bez jakýchkoliv problémů
2 ) v letové hladině pokračoval po dobu 7 minut, kapitán opustil z nějakého důvodu pilotní kabinu, ale druhý pilot do kabiny zjevně nepřizval jiného člena posádky, což měl podle předpisů udělat (v kabině musí být 2 členové posádky)
3) kapitán se po pravděpodobném zpozorování problémů nemůže dostat zpět do kabiny, podrobnosti nejsou oficiálně známé
4) letadlo po přímém sestupném letu, po ca 8 minutách naráží do svahu hory v rychlosti 700km/h, což zajistí jeho totální zničení letadla v čase ca 200ms, předpokládané přetížení bylo ca 40G
5) za viníka tragédie byl, bez jakýchkoliv doložených důkazů, jen na základě zapisovače hovorů z pilotní kabiny, téměř okamžitě (druhý den!) označen německý kopilot...
Jen trochu upřesnění:
add 2 ... Dle informací od CEO Lufthansy prý jejich postupy přizvání člena posádky do kokpitu, v případě že jej jeden pilot opouští, nevyžadují ... na rozdíl například od ČSA
add 3 ... oficiálně, vyšetřovateli, bylo uvedeno, že CPT na dveře klepal, pak bouchal a nakonec se je snažil vyrazit. Zda použil nouzový kód k jejich otevření není zatím známé (zatím se nenašel FDR), ale je nepravděpodobné, že by se CPT snažil dveře vyrazit aniž by se je předtím snažil otevřít nouzově. Pokud to udělal a dveře neotevřel, může to mít dvě příčiny - technickou závadu nebo aktivní zablokování dveří z kokpitu (to mohl udělat pouze co-pilot, který byl v kokpitu sám)
add 4 ... letadlo samostatně takto pomalu klesat nezačne = někdo aktivně nastavil autopilota na sestup nebo autopilota vypnul a pilotoval manuálně (co z toho se neví, protože se nenašel FDR). Toto mohl udělat pouze ten, kdo byl v kokpitu - a tam byl co-pilot sám.
add 5 ... ačkoli vše nasvědčuje tomu, že výše uvedené aktivní zásahy udělal co-pilot, nikdo ho zatím oficiálně neobvinil. Pořád je zde možnost, že se co-pilotovi udělalo špatně, jeho ruka v křeči narazila na panel autopilota tak nešťastně, že ho nastavila na sestup cca 15 m/s a pak omdlel. Současně s tím měl panel nouzového otevírání dveří závadu a tak se CPT nedostal včas do kokpitu. Možné to je, ale dost nepravděpodobné. Ale možné.
Největší slabinou demokracie je to, že hlavní slovo a moc získává skupina demagogů - trubců. ___ Platón, Ústava
Neschopenku napsali kopilotovi neurolog a psychiatr. Znamenala konec létání
V tom případě by se dalo pochopit, co se mu honilo hlavou - tohle totiž objasňuje, proč by takovou věc udělal člověk, který létání zjevně miloval. Rozchod z ženskou mi tam jako hlavní důvod fakt nesedí, tohle ale vše převrací do úplně jiné roviny chápání. Nicméně, pokud to tak opravdu bylo, 149 životů je trochu vysoká cena.
Na pováženou ale taky je, že pokud mu lékaři zakázali létat, neinformovali to této skutečnosti jeho zaměstnavatele. Mohli předpokládat, že to sám neudělá.
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Nutno mít ale na paměti, že to je nepotvrzená spekulace, kterou předkládají pouze média (zde je citován Süddeutsche Zeitung, ale podobné tvrzení už se objevilo i například ze strany Spiegelu )... Policejní zdroje a prokuratura zatím zůstávají u stanoviska, že jakými trpěl obtížemi není dosud známé....
Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
Uvidíme co přinese čas, tohle je teď zásadní kus letadla, který musí najít...
BEA assures that the FDR is still missing, and that search teams have prioritized the location of the missing unit.
Upravil petrp (27.03.2015 20:43:03)
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Z airbusu zbyly jen střípky. Nic takového jsem neviděl, říká záchranář
27. března 2015 20:50
Nevedou tam žádné silnice a přistát tam nemůže ani vrtulník. Jednoduše nemá kam. Členové pátracích týmů musí být během zkoumání trosek airbusu Germanwings jištěni lany Hledání ostatků obětí úterní tragédie potrvá v extrémně náročném terénu několik týdnů.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/patrani-po-ostat … ranicni_im
Nebude to jednoduchý...
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
Fotky hovoří jasně - letadlo narazilo téměř kolmo na ostrou hranu štítu. A mechanika je neúprosná - celý letoun byl zničen za cirka 200 ms což je přibližně čas jednoho mrknutí okem. Přetížení při dopadu ca 40G...
Není divu, že je na kaši...
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz