AK - Aktuální konflikty

Konflikt na UkrajiněSýrieIrákJemenAfghánistán • Aktuální konflikty a války po celém světě.
  • Přihlášen jako bacil
  • Poslední návštěva: Dnes 03:50:38
  • Schránka je zaplněna z 2%

#41 29.03.2015 16:15:45

petrp
Globální moderátor
Místo: Kladno
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 2.260

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

Skeptik napsal:

ivanhoe111, fakt si myslíš, že vyšetřovatelé zveřejňují Své informace podle toho, co si přečtou na nějakém českém webu???   lol   prosba

Petrp ... už věříš, že v některých případech lze stanovit předpokládanou příčinu havárie do dvou dnů a jen na základě záznamu CVR?
POZOR,  předpokládanou, velmi pravděpodobnou, nikoli však 100% jistou. To je nutno ještě křížově ověřit z jiných faktů.

NE! Je to prosté, nevěřím, protože je stále velmi mnoho neznámých. Teprve FDR ukáže, co se v kabině skutečně dělo - podle dat ze systému řízení letounu (nastavených parametrů, jejich změn atd). Teprve toto je JEDNOZNAČNÝ DŮKAZ pro jakéhokoliv vyšetřovatele, vše ostatní jsou jen pomocné data a vodítka.
Co se týče těch dvou dnů, kdo zaručí, že jsou tyto úniky reálné a nějaké fikce novinářů? Zatím jako hlavní zdroj vidím Bild - to jest německý Blesk. Ještě pořád si myslíš, že to vše co se píše a povídá (bez jednoznačných důkazů potvrzených vyšetřovací komisí) je pravda? Tak naivní opravdu nejsem  cool pivo

PS: Proč po dvou dnech od nálezu FDR a CVR letu MH-17 neukázla vyšetřovací komise na viníka?  zasah


Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz

#42 29.03.2015 16:57:02

MarkyParky
Člen
Registrován: 21.02.2015
Příspěvky: 47

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

PetrP:
Už jsem psal výše, že třeba nastavení výšky v A/P je součástí DAP dat vysílaných S-mode odpovídačem. Proto je možné ho znát už teď i bez nalezení FDR.

Mimochodem jen těžko najdeš nezávislejší zdroj, než zrovna FlightRadar24, který agreguje data ze sítě amaterských ADS-B přijimačů....

K PS: Přečti si předběžnou zprávu od holandské vyšetřovací komise, hlavně kdy záznam končí ..... Je v ní celkem jednoznačná odpověď na tvoji otázku.

#43 29.03.2015 17:22:59

petrp
Globální moderátor
Místo: Kladno
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 2.260

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

MarkyParky napsal:

PetrP:
Už jsem psal výše, že třeba nastavení výšky v A/P je součástí DAP dat vysílaných S-mode odpovídačem. Proto je možné ho znát už teď i bez nalezení FDR.
Mimochodem jen těžko najdeš nezávislejší zdroj, než zrovna FlightRadar24, který agreguje data ze sítě amaterských ADS-B přijimačů....
K PS: Přečti si předběžnou zprávu od holandské vyšetřovací komise, hlavně kdy záznam končí ..... Je v ní celkem jednoznačná odpověď na tvoji otázku.

OK - tedy odpovězme na pár důležitých otázek:
Kdo a kdy autopilota nastavil na kurz do hor s výškou ca 100m? Nevíme, nemáme FDR.
Jaké bylo pořadí manipulace s ovládacími prvky letového programu AP? Nevíme, nemáme FDR.
Co vše se v kabině událo od dosažení původní FL?  Nevíme, nemáme FDR.
Nestalo se něco velmi důležitého v době 7 minut po dosažení FL? Nevíme, nemáme FDR.

Co se týče ADS-B. Jeden mi tu běží, i moje data jsou na FR24, ale těch je zoufale málo, aby se z nich dalo něco určit.

A nakonec k PS (MH-17): ano bylo řečeno, že data CVR a FDR končí v jeden čas, ale už nebylo řečeno, co na nich našli. Výbuch rakety vedle kokpitu? Asi by byl slyšet. Střelba do kokpitu, asi by taky byla slyšet. Letová data nekončí určitě najednou, zapisovač je totiž u kýlovky, a má samostatné napájení, určitě nezmizela veškerá data v jediném zlomku sekundy. Takže my nic nevíme, ale věř tomu, že jiní určitě ano.

Malý souhrn toho co dnes víme...

Z novin:
Druhý pilot se zamknul v kabině, kapitán se na něj dobýval i sekerou a řval jako o život (protože mu o něj šlo), automat na něj v kabině řval "Terrain Pull Up!" (to kupodivu nikde nezaznělo, ale muselo to tak být) a druhý pilot si sedí a v klidu se kouká na svah hory do které to za chvíli pustí a vše kolem sebe totálně ignoruje...
Oficiálně:
Nic...

Jak tak na to koukám, skeptikem jsem asi jen já, ale zatím žádné odpovědi na DŮLEŽITÉ otázky nikde nevidím...  pivo

Upravil petrp (29.03.2015 17:26:04)


Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz

#44 29.03.2015 18:14:15

kozlus
Specialista
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 1.159

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

Souhlasim. Zatim neni venku nic oficialniho, takze na nejake pevne zavery je brzo.


„Je to skutečně tak, že Česká televize má určený úhel pohledu. Má ho určen na základě doporučení Evropské komise.
Michal Jankovec clen rady CT

#45 29.03.2015 18:54:44

Aaron Goldstein
Přispěvatel
Místo: Praha
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 139

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

Je to pořád to samé... Říkali to na Nově a psali to v Blesku, tak je to pravda.... Že Nova lže, jak když Blesk tiskne už nějak lidé neřeší...


Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...

#46 29.03.2015 21:25:43

petrp
Globální moderátor
Místo: Kladno
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 2.260

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

big_smile big_smile big_smile - tipuju, že se za čas dozvíme, že to vlastně vůbec nikdo nepilotoval...

Kopilot, který navedl airbus k zemi, měl potíže se zrakem
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa … rakem.html


Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz

#47 29.03.2015 22:09:50

Skeptik
Častý přispěvatel
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 543

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

Aaron Goldstein napsal:

Je to pořád to samé... Říkali to na Nově a psali to v Blesku, tak je to pravda.... Že Nova lže, jak když Blesk tiskne už nějak lidé neřeší...

Jenže prvotní informaci o tom, že se jeden z pilotů zamkl v kokpitu, přinesl ze "svých zdrojů", The New York Times" ... ráno. Odpoledne  tuto informaci potvrdil prokurátor a následně i vyšetřovatelé. Teprve pak se vyjádřila Lufthansa, atd. atd. atd.


Největší slabinou demokracie je to, že hlavní slovo a moc získává skupina demagogů - trubců. ___ Platón, Ústava

#48 29.03.2015 22:48:52

MarkyParky
Člen
Registrován: 21.02.2015
Příspěvky: 47

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

PetrP napsal:

Kdo a kdy autopilota nastavil na kurz do hor s výškou ca 100m? Nevíme, nemáme FDR.
Jaké bylo pořadí manipulace s ovládacími prvky letového programu AP? Nevíme, nemáme FDR.
Co vše se v kabině událo od dosažení původní FL?  Nevíme, nemáme FDR.
Nestalo se něco velmi důležitého v době 7 minut po dosažení FL? Nevíme, nemáme FDR.

O tom, co je namontované uvnitř mašin, toho zas tolik nevím, to mě nikdy nebralo. Ale z toho málo co vím, si nejsem si jist, jestli FDR zapisovač z 20 let staré A320tky trochu nepřeceňuješ.....

#49 30.03.2015 06:50:11

lasib
Specialista
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 3.667

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

audiozápis poslednej minúty airbusu ATC 320 pred haváriou

Upravil lasib (30.03.2015 06:50:39)

#50 30.03.2015 08:24:38

petrp
Globální moderátor
Místo: Kladno
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 2.260

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

MarkyParky napsal:

O tom, co je namontované uvnitř mašin, toho zas tolik nevím, to mě nikdy nebralo. Ale z toho málo co vím, si nejsem si jist, jestli FDR zapisovač z 20 let staré A320tky trochu nepřeceňuješ.....

No vidíš, sám píšeš, že toho o záznamových zařízení moc nevíš, ale přesto soudíš.  lol Přesně toto dělají i všichni tzv. "investigativní novináři" a toto je pak výsledek...


Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz

Rychlá odpověď

Zadání zprávy k odeslání

Zápatí

Založeno na FluxBB