Woxia ... myslím, že jsme se do toho tak zamotali, že už nevím, co to má společného se Smolenskem.
Ale má, stačí si přečíst traskripci, proč tu motám pořád ty jednotky...
Pisou ze z paluby letadla schvalili komunikaci s vezi v rustine, v letadla na to nikdo nemel papir.....V rusku maji i versty a kdovi jake miry......
At merili v cemkoliv, dispecer jim rekl at stoupaji, neposlechli, to bych videl jako zasadni, pri pristani se maji ridit pokyny ze zeme, jestli na zemi koukali na PAR, tak to videli a upozornili. Jestli rekne stoupej, je uplne jedno v jakych je to jednotkach, nekdo tady psal ze kdyby zacali stoupat o par vterin driv bylo by to OK....Neverili, doplatili na to.
I kapitan mel naletano mene nez druhy pilot u civilnich linek.....priznavaji ze posadka nebyla zkusena....necvili na simulatoru, na to jednotky stopa/metr take nemaji vliv. Nasi piloti CSA po vsech moznych zkouskach atd museli v Rusku absolvovat cvicny let pod dohledem rusa, vcetne reseni poruseni hermetizace a skoro stremlavej let. Stare piloty vyhodili, rus je nepritel, tam nase nove piloty na zdokonaleni neposleme. Jak tam v tom clanku sami polaci pisou, problem vzniknul dlouho pred letem. Po havarii jim zustal jeden druhy pilot....
To same v Caslavi pristaval madarsky Gripen, Stroj pilotoval jeden z nejzkušenějších maďarských stíhacích letců generál Csaba Ugrik. Ale s naletem 4 hodiny na typu, tak za nim mel sedet zkuseny instruktor, nesedel.
Více na http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalo … edium=copy
Podle naseho jednoho generala nestahnul plyn az na zarazku, kde se mel zaretovat a tak se jim nevysunuli brzdici klapky, nebo jak se tomu odborne rika. Automatika vyhodnotila ze musi pridat, pridala....zase stahnul, zase pridala a byl konec drahy..... General, neumel pristat s Gripenem i kdyz na jinych letadlech byl kadr.
Omlovam se za topic.
Tak jednotky nereste....nemeli mapu letiste, tak stejne nevedeli jak to tam vypada. Dispecer rekl stoupej, dal klesal....
Tesla Pardubice vyvinula v 80 letech system MLS pro automaticke pristani, pristal podle toho raketoplan Buran v roce 1988. Letecka svetova lobi to odmila, chtelo to mit kus systemu na kazdem letadle, ze je to drahe....
https://www.google.cz/search?q=system+m … ZS3klXM%3A
V te dobe asi ILS tak presny nebyl
Muselo se ztratit nekolik letadal, nez se zacalo premyslet o sledovani pres satelit. FůůůRT se vse resi az nasledne, jak se rika, po boji je kazdy general.
Upravil Beda (25.04.2016 12:00:54)
Hmmmm...
Za pád vládního letounu u Smolensku padl v Polsku první rozsudek
Oficiální vyšetřování provedená Polskem a Ruskem dospěla k závěru, že neštěstí bylo způsobené lidskou chybou a špatným počasím. Polští vyšetřovatelé uvedli, že nehodu zavinili polští piloti s přispěním ruských dispečerů.
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/e … 88115.html
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
V priebehu dvoch troch rokov to bude chyba ruskych dispecerov a tym aj uvedenie spickovych polskych pilotov do omylu...
Chcel by som byt Stalinom, nie preto aby som bol ako on, len by som chcel vediet, ci sa dalo konat inak....
Nesouhlasí závěry vyšetřování komise s tím se řeklo zde ve videu těsně po nehodě...
Především - údajně trosky měly být přesunuty (špionážní družice nad Smolenskem asi nefungovaly):
Více zde:
http://www.newsru.com/world/21oct2016/tu154.html?nr
Putin řekl něco více než měl?
Já osobně jsem četl rozšifrování rozhovoru, kde člověk, který vstoupil do kabiny pilota, požadoval, aby letadlo přistálo. Pilot odmítá, odkázal se na špatné meteorologické podmínky, ovšem člověk z okolí prezidenta na tom trvá. Není třeba tuhle tragédii používat pro zhušťování mezinárodních vztahů," řekl Putin.
Číst dál: https://cz.sputniknews.com/svet/2016122 … kaczynsky/
Polsko obratem požaduje tyto záznamy a Rusko odpovídá:
Na (ruském) diplomatickém zastupitelství rovněž zdůraznili, že „existují pouze ty záznamy, které měly k dispozici jak Mezistátní letecký výbor, tak i polská komise během vyšetřování katastrofy"
Číst dál: https://cz.sputniknews.com/svet/2016122 … kaczynsky/
Woxio, to už bylo velmi podrobně probráno. My všichni jsme osobně četli to, co bylo řečeno v kabině. Dokonce i to, že je pilot ze země varován, opakovaně, že letiště není schopné ho přijmout, a pak, že nalétává nízko. I to, že si z pokynů pozemních v kabině v podstatě dělají srandu.
Ano, já si myslím, že Putin měl ve svém postavení mlčet o tom, co už bylo a měl polské provokace nechat bez komentáře.
člověk z okolí prezidenta může být ...
Aneb určití Poláci velmi dobře ví, co z přepisů bylo pro plebs na jejich žádost vypuštěno.
Ale Poláci jsou Poláci. Ti se v tom budou rejpat tak dlouho, až se nakonec ukáže, kdo byl v kabině.
Pokud jsi četl pozorně přepisy, tak kapitán letadla od jisté doby nemluví, což je více než podivné.
Ale jak jsem psala u Sočského tůčka, ten můj scénář začíná mít nebezpečně reálné obrysy.
Mozna neskodi znovu odkaz na hovor v kabine. Dali to polaci, tak se mohlo neco vypustit, ale varovani na maloun vysku a aby stoupali je tam dost, misto toho mnavigator porad rika vysku a klesaji.
08:40:41 Velitel: 100 metrů.
08:40:41 Zaznívá automatická výzva ke stoupání: PULL UP!
08:40:41 Navigátor: 100.
08:40:42 Varovný systém: PULL UP!
08:40:43 Varovný systém: PULL UP!
08:40:44 Varovný systém: PULL UP!
take se tam ozve ze na nejake manevry maji malo paliva.......
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/prepis-poslednic … anicni_lve
U civilniho letadla je za vse zodpovedny kapitan letadla. U vojenskeho to tak nemusi byt a piloti musi poslouchat. Nedbali na pristroje a poslouchali nadrizeneho.
U sovetskych byval velitel vojenskeho letadla navigator. Kapitan letadla byl pod nim.
Ze jsou trosky v RF je mozna dobre. Polaci by trosky klidne mohli upravit ke svemu obrazu.