ČO je TOTO?
http://politikus.ru/uploads/posts/2015- … efault.jpg
predpokladám, že nejaká varianta Ch-38, ale či a aká, netuším.
Alchy, našiel som toto:
a cez vyhľadávanie Google - Foto našlo kopec článkov ohľadom otvorenia nového závodu:
http://www.nakanune.ru/news/2015/8/20/22411948/
http://shgs.ru/news-9641.html
http://kurgan.veved.ru/kurgan/kurgan-pr … zavod.html
= všade info o novom závode, kopec foto, ale v texte nič presné
Podľa http://ria.ru/defense_safety/20150826/1208505137.html by sa tomu malo "nadávať" Hrom-1 alebo Hrom-2 ("Гром-1" и "Гром-2"), obe na báze Ch-38, ako už MEPU napísal ...
Ale pozri diskusné fórum http://paralay.iboards.ru/viewtopic.php … &start=120 kde píšu o Hrome, ale jeden tam dal komplet tieto foto ...
Upravil skflanker_ (01.11.2015 17:50:56)
Časopis Take-Off, vydanie november 2015
http://en.take-off.ru/pdf_to/to34.pdf
Zaujímavý článok od strany 26 (29/52 v PDF) - strely pre PAK-FA, foto Grom-E2 na MiG-29M a info, že Grom-E1 je riadená strela, a Grom-E2 je riadená "klzáková" bomba a obe vychádzajú z Ch-38MLE
Ešte viac zaujímavejšie info od strany 30 (33/52 v PDF) - AESA radar pre PAK-FA = rozhovor z riaditeľom fabriky JSC V.Tikhomirov NIIP (Научно-исследовательский институт приборостроения имени В.В.Тихомирова) pán Jurij Belyj (Юрий Иванович Белый)
a kopec ďalších vecí z ruského Letectva PVO a Kozmonautiky v EN jazyku
Motor PD-14 pre MS-21 od strany 6
MS-21 od strany 12
letecké cvičenie Aviadarts 2015 od strany 22
100 ks - stý SSJ100 od strany 32
PVO Antej-2500 + Buk-M2E + Tor-M2E od strany 40
Let na Mesiac od strany 42
Upravil skflanker_ (15.11.2015 13:26:10)
PAK-FA s novým motoreom vzlietne najskor v roku 2018, pôvodný plán bol let už v roku 2017
Ранее ожидалось, что ПАК ФА с двигателем второго этапа - так называемым "изделием 30" - поднимется в воздух в 2017 году. Сейчас прототипы истребителя оснащаются двигателями первого этапа - "изделиями 117".
Predpokladalo sa, že PAK FA s motorom druhej etapy - tzv. "výrobok/produkt 30" - bude lietať už v roku 2017. Momentálne prototypy lietajú s motormi prvej etapy - "výrobok/produkt 117".
Po dlhej dobe (po požiari) zase T-50 s číslom 055 lieta:
všetky fotky 055 viď http://russianplanes.net/regs/055
055 v novom šate za svetla
Tu si môžete porovnať jeho predchádzajúci náter http://russianplanes.net/regs/055
Zajímavá kamufláž.
Pouze dizajnovka, nebo snaha o oblbnutí vizuální detekce, včetně optoelektronických senzorů???
Největší slabinou demokracie je to, že hlavní slovo a moc získává skupina demagogů - trubců. ___ Platón, Ústava
Zajímavé... Pro optické senzory se asi bude jevit menší, než ve skutečnosti je
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Zajímavé... Pro optické senzory se asi bude jevit menší, než ve skutečnosti je
Spíše vzdálenější ... ten "tmavý nátěr" kopíruje obrysy = optoelektronika správně určí typ, ale nesprávně vzdálenost. Totéž platí pro "mozek" pilota.
Největší slabinou demokracie je to, že hlavní slovo a moc získává skupina demagogů - trubců. ___ Platón, Ústava
Podobný účel majú "falošné kabíny" namaľované na spodnej strane trupu - medzi prvými boli namaľované napríklad na kanadských F-18. Pilot podvedome očakáva určité manévre lietadla na základe vizuálnej identifikácie jeho polohy - ak ho manaľovaná kabína v určení polohy lietadla oklame, lietadlo urobí z jeho pohľadu neočakávaný manéver na opačnú stranu, čo ho stojí nesmierne cenné desatiny sekundy na reakciu.