Taky nezapomente, ze tohle jsou jen "docasne" motory. Seriovy model ma dostat jine a cetl jsem i neco o zakrytovani tech motoru. To asi bude s 3D vektorovanim problem. F-35 tu ohebnou trubku na konci taky ma pod nejakym krytem, ktery se otevre, kdyz je to potreba. Treba planujou 3D vektorovani tahu a k tomu i nejakou aerodynamickou ulohu pro nejaky kryt, neco jako dalsi klapky.
„Je to skutečně tak, že Česká televize má určený úhel pohledu. Má ho určen na základě doporučení Evropské komise.
Michal Jankovec clen rady CT
... F-35 tu ohebnou trubku na konci taky ma pod nejakym krytem, ktery se otevre, kdyz je to potreba. ...
Tá ohebná trubka je len na variante F-35B s kolmím štartom to nieje priamo o 3D tryske.
.... Treba planujou 3D vektorovani tahu a k tomu i nejakou aerodynamickou ulohu pro nejaky kryt, neco jako dalsi klapky.
Kedysi som čítal že na PakFa sú tie trysky z nejakého keramického materiálu ltorý sám o sebe obmedzuje vyžarovanie IR do okolia.
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Quae volumus, credimus libenter. – „Co si přejeme, tomu ochotně věříme“ (Cicero)
Viděl jsem to v jednom dokumentu. Je to podobná keramika co se používá pro stavbu návratových modulů, z oběžné dráhy země.
Jedná se o speciální materiál. Jeho zajímavostí je, velká schopnost pohlcovat teplo (Rychle se ohřeje) a zároveň pomalé vyzařování. V tom videu (dokumentu) co jsem viděl, to předváděli tak, že zcela rudou kostku (rozžhavenou) normálně vzali do holé ruky. A nic.
Logicky, největší ohřev vzniká při prudkých manévrech (kdy žár z motoru jde přímo na okraj trysek), ale takový manévr netrvá zase tak moc dlouho. Takže v první chvíli to pohltí teplo z motoru a pak ho to pomalu vyzáří ven. V situaci kdy, letadlo už nepotřebuje snižovat vyzařování protože je v normálním režimu.
http://www.josefnemec.cz | http://www.fototydenik.cz | Pro ty co by se chtěli projet po světě na neskutečnou foto dovolenou.
Už jste dnes udělali něco dobrého? Ne? Zkuste to tady: www.jednaparta.cz
http://www.militarybox.cz/news/letove-z … -ke-konci/
Letové zkoušky letounu PAK FA se blíží ke konci
Podle prohlášení náměstka ministra obrany Ruské federace generála Jurije Borisova učiněných pro ruskou agenturu RIA Novosti a další ruská média jsou letové zkoušky nového víceúčelového bojového letounu PAK FA (Suchoj T-50) těsně před dokončením. Letoun ve zkouškách podle Borisova potvrzuje všechny předpokládané charakteristiky.
I když se zkoušky PAK FA blíží svému konci, podle některých zdrojů v současné situaci neexistuje předpoklad rozsáhlé sériové výroby letounu v podobě v jaké ho známe, a jeho velkého rozšíření vrámci ruských vzdušných sil. Toho se pravděpodobně dočká až vylepšený typ, a to o několik let později oproti plánu. Rusové ve své podstatě však nemají kam spěchat a stačí jim stav - "rozumné dostatečnosti".
„Je to skutečně tak, že Česká televize má určený úhel pohledu. Má ho určen na základě doporučení Evropské komise.
Michal Jankovec clen rady CT
T-50-R foto spodnej časti:
Full http://i.imgur.com/VRJHsad.jpg
Full http://i.imgur.com/GTzGXRb.jpg
Tu http://www.russiadefence.net/t3924p510- … -50-news-2 sa diskutuje že sa testuje rôzny RAM náter.
Upravil skflanker_ (19.12.2015 18:03:32)
Ruský T-50 se zapsal do jedenáctky nejpokrokovějších letounů 21. století
Experti The Business Insider sestavili seznam 11 letadel, které „mění pravidla hry“ ve světovém letectví. PAK FA (T-50) se ocitl v první trojici ratingu.
„V Moskvě jsou toho názoru, že ruská víceúčelová stíhačka páté generace PAK FA T-50, čili Su-50, může překonat svého konkurenta — americkou F-35 v tak klíčových parametrech, jako je rychlost a manévrovací schopnost", soudí analytici vydání.
Zdroj: http://www.businessinsider.com/game-cha … aft-2015-6
Více zde: http://cz.sputniknews.com/svet/20151231 … z3w08g3Tmi
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz