Alchy,takže pri RAH-66 američania priznali neúspech a zlú voľbu? :-)
To možno nebol ani neúspech alebo zlá voľba,len sa zmenili podmienky prípadného bojiska a vrtulník stratil opodstatnenie.A neboli v takej fáze,nebolo vyrobených toľko kusov.
Upravil kenavf (25.08.2015 16:42:35)
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Quae volumus, credimus libenter. – „Co si přejeme, tomu ochotně věříme“ (Cicero)
riho napsal:Alchy,takže pri RAH-66 američania priznali neúspech a zlú voľbu? :-)
To možno nebol ani neúspech alebo zlá voľba, len sa zmenili podmienky prípadného bojiska a vrtulník stratil opodstatnenie. A neboli v takej fáze, nebolo vyrobených toľko kusov.
Asi tak...
RAH-66 bol v podstate pohrobok studenej vojny, vývoj začal oficiálne až v roku 1996 a program ukončili v roku 2004, postavené boli len dva kusy. V podobnej fáze končí pomerne veľa projektov... hoci málo ich má až takú popularitu.
The Daily Beast: Vojenské letectvo USA uznalo, že F-35 se nehodí pro vzdušný boj
Vojenské letectvo USA definitivně uznalo, že nový stíhací bombardér páté generace Lockheed Martin F-35 (JSF) nemá manévrovací schopnost dostatečnou pro úspěšný vzdušný boj, píše americký novinář a expert ve vojenské oblasti David Axe pro vydání The Daily Beast.
http://cz.sputniknews.com/nazory/201509 … z3mAxUTZKj
Upravil martanus (19.09.2015 10:38:23)
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
F-35 zvítězí díky kognitivním systémům elektronického boje
Stíhačka F-35 Lightning II nevyniká svou rychlostí, manévrovatelností ani nosností zbraní. Síla stíhačky leží především v elektronickém vybavení, senzorech, výkonném počítači a pokorčilém softwaru. F-35 se má proto stát první stíhačkou vybavenou kognitivními systémy elektronického boje.
F-35 zvítězí díky kognitivním systémům elektronického boje
Stíhačka F-35 Lightning II nevyniká svou rychlostí, manévrovatelností ani nosností zbraní. Síla stíhačky leží především v elektronickém vybavení, senzorech, výkonném počítači a pokorčilém softwaru. F-35 se má proto stát první stíhačkou vybavenou kognitivními systémy elektronického boje.
Takže sa hovorí o budúcnosti a vyzerá to že nie blízkej ale o vzdialenej budúcnosti aj podľa tejto vety z toho článku.
V současné době na F-35 najdeme jen málo prvků kognitivního elektronického boje, ale kde se opravdu díváme, je budoucnost,” říká Lee Venturino
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Quae volumus, credimus libenter. – „Co si přejeme, tomu ochotně věříme“ (Cicero)
BAE Systems zrychlí výrobu částí letounů F-35 Lightning II
Britská společnost BAE Systems začíná pracovat na výrazném rozšíření svého výrobního závodu v britském Samlesbury (Lancashire), kde probíhá produkce sad zadních částí trupů pro americké letouny Lockheed Martin F-35 Lightning II. Práce na rozšíření závodu mají být dokončeny již počátkem příštího roku. Při plném výkonu bude možno produkovat až 160 sad ročně, což je asi 2,5 násobek současné výroby.
Zneklidňující technické problémy stíhačky F-35 Lightning II
Stíhačka F-35 Lightning II podle svých tvůrců představuje revoluci ve vedení leteckého boje. Prozatím se však program stíhačky F-35 Lightning, poněkud sugestivně řečeno, zmítá v problémech. Kromě zásadního nárůstu ceny jsou zde i problémy technického rázu.
National Interest: Jak zničit americkou nejnovější stíhačku F-35
Konstruktéři multimiliardové stealth stíhačky páté generace, jako F-22 a F-35 (JSF), nejsou schopni eliminovat slabiny amerických letadel, píše Dave Majumdar pro The National Interest. „Pokud se trochu zlepší zpracování signálního systému pro využití samonaváděcích raket, mohou být perspektivně ve vzduchu detekovány poslední generace amerických letadel a vést na ně palbu za pomoci nízkofrekvenčních radarů," tvrdí expert.
Použití zbraní naváděných nízkofrekvenčním radarem mají vliv dva faktory - šířka radarového paprsku a délka radarového pulzu, upozorňuje analytik. Bývalý důstojník amerického letectva specializovaný na leteckou elektroniku Mike Petruchy je přesvědčen, že oba nedostatky lze odstranit pomocí pulzně-frekvenční modulací používanou ke zkrácení odraženého impulsu na výstupu radarového přijímače. Díky tomu je možné zlepšit přesnost a rozsah rozlišení radaru.
„Je-li dostatečně velká hlavní část rakety, nemusí být rozlišení s vysokou přesností nezbytné," uvádí se v materiálu. Například raketa vybavena vlastním radarem - infračerveným senzorem, který sleduje prostor o velikosti krychlového kilometru - je proti F-22 nebo F-35 zničující zbraní.
http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/ … acku-f-35/
Má pravdu, předseda...
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz