▲ Ad stredný obrázok:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Možná kombinácia výzbroje MiG-29M (9-15 .. MiG-33) + MiG-29UPG (9-20 .. MiG-29MRCA), MiG-29K (9-41 .. starý pôvodný bol 9-31 ešte z čias Su-33) + MiG-29KUB (9-47):
http://www.airwar.ru/image/idop/fighter … g29m-2.gif
popis http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig29k.html
Možná kombinácia výzbroje MiG-29SMT (9-17):
http://www.airwar.ru/image/idop/fighter … 29sm-1.gif
popis http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig29smt.html
Pre "neruštinárov":
V azbuke = V našich končinách
P = R (rakety vzduch-vzduch)
X = Ch (rakety vzduch - zem)
C = S (neriadené rakety)
ПТБ = PTB (prídavná nádrž)
УБ = UB (blok neriadených rakiet)
КМГУ = KMGU (kontajner na muníciu = ostáva na lietadle)
ФАБ = FAB (voľne padajúce neriadené bomby)
З Б = ZAB (voľne padajúce neriadené bomby)
KАБ = KAB (voľne padajúce riadenné)
УПК = UPK (kanónový kontajner)
MiG-29K (9.41R) + MiG-29KUB (9.47R) .. to R asi znamená Rusko, aby sa odlíšili od Indických ..
http://forums.airforce.ru/attachments/f … n_5683.jpg
v pozadí Ka-27 a Ka-29
Čaká sa na lietadlovú loď a piloti čerpajú dovolenky pred nalodením - viď vlákno o Rusku
MiG-29K (R) na palube a v hangári:
Video štartu z paluby:
Modrá 38 v hangári:
Panoramatické video 360: Let v kabině MiGu - 29 legendární skupiny "Striži"
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Zenska si zalietala v mig 29, az do vysky 18000m- stratosfery, a aj s pretazenim 6G...v komentoch je uvedene ze cena za takyto let je 800 000 rub.
Chcel by som byt Stalinom, nie preto aby som bol ako on, len by som chcel vediet, ci sa dalo konat inak....
...
Zenska si zalietala v mig 29, az do vysky 18000m- stratosfery, a aj s pretazenim 6G...v komentoch je uvedene ze cena za takyto let je 800 000 rub.
Môžeš si vybrať:
25 minútový let 16700€
45 minútový let 20200€
http://www.dreamtoday.sk/dary/let-stihackou-mig-29/
A myslím že sa dá u niektorých spoločností zaplatiť aj realizácia letu na Su-27 a Mig-31, ale to bude o niečo drahšie.
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Quae volumus, credimus libenter. – „Co si přejeme, tomu ochotně věříme“ (Cicero)
Dávnejšie bol v L+K článok od človeka čo vyhral let v MiG-29 so spoločnostou Gilette. Škoda že v tom čase som si nemal čo holiť.
V članku bolo množstvo fotiek vonku odstavenej techniky ktorá už zrejme nikam letieť nebude, množstvo Su-27 ale tiež nejakè Su-15 bolo to niekde pri Moskve takže asi pluk PVO.
Dávnejšie bol v L+K článok od človeka čo vyhral let v MiG-29 so spoločnostou Gilette. Škoda že v tom čase som si nemal čo holiť.
V članku bolo množstvo fotiek vonku odstavenej techniky ktorá už zrejme nikam letieť nebude, množstvo Su-27 ale tiež nejakè Su-15 bolo to niekde pri Moskve takže asi pluk PVO.
Ak si dobre spomínam, tak to bolo v Žukovskom. A tých Su-27 tam bolo neskutočné množstvo. U nás sa rozhodovalo či udržať aspoň 12 letuschopných Mig-29 a tam bolo popri dráhe hrdzavých niekoľko desiatoch Flankerov. Pamätám si na ten článok.
Memento Mori
K nehode lietadla MiG-29K pri pobreží Sýrie dňa 13.11.2016 = názor na celú udalosť z ruskej Gazety
http://www.gazeta.ru/army/2016/11/21/10354847.shtml
Ak som to dobre pochopil - obviňujú LL Kuznecov ...
Štartovali 3 lietadlá MiG-29K naraz - tesne za sebou - vykonali čo bolo potrebné a išli na pristátie na LL Kuznecov
Prvý pristál bez problémov
Druhý .. zachytil 2 lano ktoré sa pretrhlo - hák ale hneď zachytil 4 lano a druhý MiG-29K pristál .. tu sa ale do seba zamotali 2 a 3 lano tak, že nebolo možné v štandardnom intervale 4 minúty pristáť poslednému
A tomu zhasli oba motory - nedočítal som sa presne príčinu či došlo palivo kým čakal na opravu lán, alebo technická závada ... tak sa katapultoval = išlo o veľmi skúseného pilota
Prirovnávajú to k udalosti v Severnom mori s lietadlom Su-33 v mesiaci 09/2005 = ten tiež zachytil hákom lano, stiahol ťah motorov z forsáže a v tom lano prasklo .. a ono to padlo do mora cez palubu
Z toho článku som vyvodil že neobviňujú MiG-29K ale LL Kuznecov a jeho laná ...
Inak ak niekoho zaujíma - pristávacia rýchlosť Su-33 je cca 240km/h, pristávacia rýchlosť MiG-29K je podľa článku 250km/h ale podľa diskusie 280km/h, preťaženie pilota je 4-5g = preto námorný pilot môže vykonať max. 3 lety denne, štandard je iba 2 lety denne.
Čo sa týka trosiek - no písali v inom článku že vytiahnuť ho bude problém - hĺbka viac ako 1000m .. a hlbinné nálože asi tiež nie .. v takej hĺbke ho netrafia presne .. tak ho buď nechajú tak alebo špeciálne ponorky pre veľké hĺbky ...
Upravil skflanker_ (22.11.2016 18:53:41)