Ze by mel tak malo paliva, aby nemohl pockat, treba i na vymenu vsech lan, me prijde jako poradna blbost.
„Je to skutečně tak, že Česká televize má určený úhel pohledu. Má ho určen na základě doporučení Evropské komise.
Michal Jankovec clen rady CT
Dle překladu na Novinkách - https://www.novinky.cz/zahranicni/blizk … otoru.html se zřítil kvůli přerušení paliva do obou motorů. Ale není tam ani zmínka o tom, že by mu mělo palivo dojít. Údajně nedostatečně vyzkoušená technika. Jestli je to pravda, tak migy se tuto misi už asi z Kuzněcova nevznesou..
Edit - někde se tu objevili fotky su33, údajně v Sýrii. Nemohli by tam být povolány, aby poskytovali bombardérům z Kuzzněcova letecké krytí právě namísto mig-29?
Upravil Manjuk (21.11.2016 21:18:54)
Od 6.5. oficiálně na debily a jejich příspěvky nereaguju. Přeber si to.
Manjuk: Litaji dal, nebo aspon podle toho, co se tu psalo.
„Je to skutečně tak, že Česká televize má určený úhel pohledu. Má ho určen na základě doporučení Evropské komise.
Michal Jankovec clen rady CT
Pôvodná správa je asi táto
Tak už i oficiálně v češtině:
Ve Středozemním moři havaroval MiG-29 při přípravě na přistání na Admirála Kuzněcova
„Během provádění tréninkových letů se odehrála událost technického rázu na stíhačce MiG-29K během přípravy k přistávacímu manévru několik kilometrů před letadlovou lodí Admirál Kuzněcov," říká zpráva.
Museli tam urobiť nejaký fest prúser, podľa videa neubrzdil a prepadol cez prednú hranu paluby. Ale podľa správy sa to malo stať pár kilometrov od Kuznecova. Asi klasické hľadanie vinníka a až potom príčiny.
Ak si dokonca pamätám, tak sa tento jeden mal vracať predčasne kvôli problémom s motormi. Navyše by na lietadlovke mala byť ako posledná možnosť záchytná sieť. Ak teda mali problém s jedným prasknutým lanom, mali vztýčiť záchytnú sieť pre sicher. Plus sa prikláňam k názoru, že je podozrivé, že nestihli to lano vymeniť, ale aspoň zabezpečiť tak, aby sa neplietlo zvyšným trom do roboty.
Memento Mori
Pôvodná správa je asi táto
lama napsal:Tak už i oficiálně v češtině:
Ve Středozemním moři havaroval MiG-29 při přípravě na přistání na Admirála Kuzněcova
„Během provádění tréninkových letů se odehrála událost technického rázu na stíhačce MiG-29K během přípravy k přistávacímu manévru několik kilometrů před letadlovou lodí Admirál Kuzněcov," říká zpráva.
Museli tam urobiť nejaký fest prúser, podľa videa neubrzdil a prepadol cez prednú hranu paluby. Ale podľa správy sa to malo stať pár kilometrov od Kuznecova. Asi klasické hľadanie vinníka a až potom príčiny.
Ak si dokonca pamätám, tak sa tento jeden mal vracať predčasne kvôli problémom s motormi. Navyše by na lietadlovke mala byť ako posledná možnosť záchytná sieť. Ak teda mali problém s jedným prasknutým lanom, mali vztýčiť záchytnú sieť pre sicher. Plus sa prikláňam k názoru, že je podozrivé, že nestihli to lano vymeniť, ale aspoň zabezpečiť tak, aby sa neplietlo zvyšným trom do roboty.
Pozor na to,do niektorých správ a odkazov je vložené video ktoré je zo starej havárie(prepadnutie cez palubu na konci pristávacej dráhy-lietadlo SU)
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Quae volumus, credimus libenter. – „Co si přejeme, tomu ochotně věříme“ (Cicero)
Pozor na to,do niektorých správ a odkazov je vložené video ktoré je zo starej havárie(prepadnutie cez palubu na konci pristávacej dráhy-lietadlo SU)
Mea Culpa. Máš pravdu. Pozeral som to ráno na mobile v mizernej kvalite, tak som sa spoľahol na popisok. Je tam Súčko.
Ale teraz je otázka, pristál na Kuznecovovy, alebo sa katapultoval pri krúžení okolo?
Memento Mori
kenavf napsal:Pozor na to,do niektorých správ a odkazov je vložené video ktoré je zo starej havárie(prepadnutie cez palubu na konci pristávacej dráhy-lietadlo SU)
Mea Culpa. Máš pravdu. Pozeral som to ráno na mobile v mizernej kvalite, tak som sa spoľahol na popisok. Je tam Súčko.
Ale teraz je otázka, pristál na Kuznecovovy, alebo sa katapultoval pri krúžení okolo?
Podľa všetkého ani nerobil pokus o pristátie pretože boli zapletené laná.Krúžil okolo lode a zrazu mu vysadili motory,tak sa katapultoval.
Nikto neuvádza že by mu došlo palivo ale "že mu vysadili oba motory".
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Quae volumus, credimus libenter. – „Co si přejeme, tomu ochotně věříme“ (Cicero)
Ty motory jsou hodně zatížené v tak malých výškách a malých rychlostech. Delší takový provoz jim zřejmě moc nesvědčí.
Herci jsou lidé, kteří nebyli schopni se realizovat v nějaké profesi, tak, aby přinášeli užitek celé společnosti. (V. Pjakin 7.8.2014)
Bloger Charly015 zo zatiaľ zverejnených videí urobil súpis lietadiel MiG-29K na palube LL Kuznecov pri brehoch Sýrie:
MiG-29KUBr = modrá 50 + 52
MiG-29Kr = modrá 47 + 49 .. jedna z nich padla, zatiaľ nie je uvedené presne ktorá, musíme si počkať na ďalšie zverejnené videá
http://charly015.blogspot.sk/2016/11/la … v-mig.html + Foto
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ohľadom pádu MiG-29K, z diskusie http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2 … tcount=426:
Порвались два второй и третий ( возможно только второй ,который запутался за третий ,если верить статье )
Скорость у палубного мига на посадке 280 км/ч ! ( для сравнения у сушки 240 км/ч ) ну минус примерно 20 км/ч скорость кузи . в любом случае разница существенная !
Видимо тросы не выдержали такой нагрузки ( сказался износ )
Миг действительно упал только лишь по причине полной выработки топлива .Пока производили замену тросов его направили в зону ожидания .
Не успели заменить тросы .( информация из достоверного источника )
Ako reakcia na článok v Gazete.ru:
výťah do SK:
- pretrhli sa 2 laná - 2. a 3. v poradí
- pristávacia rýchlosť MiG-29K je 280km/h, Su-33 je 240km/h
- MiG padol že mu došlo palivo .. mali v pláne vymeniť laná, mašinku poslali na okruh, ale nestihli to ...
... že vraj info z dôveryhodného zdroja ...
= inak to aj vysvetľuje skutočnosť, že ostatné mašiny neuzemnili ... v pohode lietajú ďalej hoci od začiatku tvrdili že lietadlo padlo pre "technické problémy" - len už neuviedli či pre technické problémy Lietadla alebo Lode ...
Upravil skflanker_ (22.11.2016 18:51:06)
to bacil:
motoru RD33 (ani jeho namornemu derivatu) nerobi ziaden problem "dlhodoba" prevadzka v malej vyske a malej ryhlosti.
Ad vsetci: treba si pockat na oficialny zaver, varime nie z vody ale vodnej pary nad hrncom.
nosce te ipsum