Pred chvíľou som narazil na tento článok. Do predu upozorňujem že sa jedná o hrubú propagandu.
Komentátorka ruského a zahraničního tisku v mezinárodní dobrovolnické komunitě InformNapalm paní Anna Dorn:
"V pozadí teroristických útoků v Paříži a nehody Airbusu A321 nestojí ISIS, ale ruské tajné služby"
https://informnapalm.org/cz/v-pozadi-te … ne-sluzby/
Upravil rainbluff (17.11.2015 20:13:52)
Fas est et ab hoste doceri
Cela ta vybusnina mala mat silu ekvivalentnu 1 kg TNT. Ale o jej presnej charakteristike netusime. Taktiez je otazkou ako bola zabalena...ci v plastovej bandaske alebo v zeleznom tubuse so srapnelovou strukturou. A taktiez ak to bolo v batozine, kde sa dostala, ci priamo k draku lietadla ci v strede medzi batozinami, ci blizko dolezitych zariadeni lietadla....To lietadlo by ten vybuch asi tak ci tak ,,neustalo,, otazny je len sposob a rychlost destrukcie....ale! Aj Hitlera zachranil dubovy stol...
Chcel by som byt Stalinom, nie preto aby som bol ako on, len by som chcel vediet, ci sa dalo konat inak....
Já si to možná laicky dovedu představit, ale nechci vařit z vody
Vycházejme z toho, že pokud výbuch byl na palubě letadla, tak velká část energie tlakové vlny byla spotřebována na roztrhání trupu letounu.
Pokud budu vycházet ze skutečnosti, že došlo ke změně indikátorů výšky o +1074 metrů, tak to odpovídá změně tlaku v této výšce o cca -2,68 kPa a 0,9 Mpa (nejprve tlak silně poklesl, pak nastoupal a pak létal dále nahoru a dolů).
Hodnoty jsou zkreslené tím, že výbuch se s největší pravděpodobností udál za křídly, takže všechny děje příď letadla "dobíhaly", tj. za 1 s letadlo se posunulo o 300 m a porovnáváme hodnoty během dvou sekund.
Přemýšlela jsem, co by mohlo být - nenapadá mě nic jiného, než termobarická exploze, která v počáteční fázi "vysála" vzduch kolem letadla a tím se najednou dle přístrojů ocitl o kilometr výše...
Nějaké lepší a jednodušší vysvětlení tak zásadní změny hodnot tlakových indikátorů výšky?
Poruchu neberu.
Srovnejte http://cdn.onderzoeksraad.nl/documents/ … ort-en.pdf , Obrázek 3.10 s uvedenými hodnotami tlaku a jejich rozmístěním.
nie, palubné prístroje berú aerodynamické údaje z vonkajších snímačov, ktoré sú na airbuse v prednej časti trupu (vyzerá to ako kovový kruh s priemerom ~10cm, so siedmini dierkami v strede). Tlakový dej výbuchu menšej nálože (do 10kg) doznie maximálne za desatiny sekundy.
Je ale možné, že snímače "nejak" ovplyvnila tlaková vlna šíriaca sa vo vnútri lietadla (teda akoby z "opačnej strany snímačov")
Obrázok 3.10 v odkaze ukazuje vonkajší pretlak, ale so zameraním na snímač tlaku vo vstupe do ľavého motoru, patrí k tomu obrázok 3.11, ktorý ukazuje priebeh tlakového impulzu - celý dej trval 35 milisekúnd. To je hodnotené ako prejav vonkajšieho výbuchu vo vzdialenosti ~20 metrov. So záznamom rýchlosti a výšky letu 7K9268 na Flightradare to nemá takmer nič spoločné - tam stúpanie po výbuchu trvý niekoľko (desiatok) sekúnd.
Já neberu aproximované záznamy z flightradaru pro masy, ale tvrdá data, které Flightradar24 zveřejnil - zde viz str. 4.
Třeba
04:13:17.681 výška 34450 stop
04:13:17.761 výška 30975 stop
Flightradar24 dekódoval rozšířené údaje z Modu-S Metrojetu 9268 - ke stažení v CVS formátu
http://www.flightradar24.com/blog/metro … a-decoded/Dobré je si před vyvozováním závěrů přečíst odstavec Poznámky k relevantnosti dat
Vďaka za nakopnutie prehliadol som to.
Všimni si súčasne údaj vspeed - vertikálna rýchlosť. V danom momente je už indikovaná ako záporná = lietadlo klesá/padá.
O čo ide: Aerodynamické snímače tlaku (aj rýchlosť lietadla je meraná ako rozdiel statického a dynamického tlaku) sú navrhnuté tak, aby správne merali len pri určitej polohe trupu lietadla/snímaču voči vzdušnému prúdu. Statické porty, ktoré som spomenul vyššie tak isto merajú správne len pri nejakej "normálnej" polohe trupu lietadla voči vzdušnému prúdu.
Pokiaľ sa ale trup lietadla dostane do "nenormálnej" polohy (čo je po strate zadnej časti trupu nevyhnutné), snímače začnú ukazovať "nezmysly", pretože sú vzduchovým prúdov obtekané celkom inak ako sa pri ich konštrukcii predpokladalo.
To obtékání by vysvětlovalo ty velké výkyvy v dalších sekundách, což by mohlo znamenat něco jako vývrtku, i když si to nemyslím vzhledem ke vzdálenosti trosek.
Ovšem máš zde hodnoty rychlosti vůči zemi (dle GPS), a ta je v podstatě lineárně klesající, na začátku neměnná, i když výška dle snímačů dramaticky stoupá.
Což se o vspeed nedá říci, viz poznámka, takže jsem se na ni nijak nezaměřovala.
Stav, že letadlo - i když přijde o ocas - tak během jedné, dvou (uvažujme jen tu první výraznou změnu tlaku) sekund nemůže dojít k zásadním změnám na přídi už jen z důvodu zachování hybnosti přední části letounu při dané konstatní rychlosti, pokud by nedošlo k okamžité destrukci, což víme, že se nestalo a velká přední část letadla i s křídly a kabinou dopadla na zem vcelku.
Ta rozbuška je mi velmi povědomá Odkudpak asi pochází...
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Kto by tam daval led diody? A este dve....hehe
Chcel by som byt Stalinom, nie preto aby som bol ako on, len by som chcel vediet, ci sa dalo konat inak....