V tom dile (pokud to byl on) taky rikali, ze letadla si skrtnou zadkem relativne casto, ale musi se to poradne opravit. A tady tu opravu odflakli a za 20 let to pak povolilo. Je to furt ale jen spekulace bez realnyho zakladu. Pockejte, az se neco bude opravdu vedet.
„Je to skutečně tak, že Česká televize má určený úhel pohledu. Má ho určen na základě doporučení Evropské komise.
Michal Jankovec clen rady CT
Pokud letadlo nevykazuje známky sestřelu, tak tady je podobný případ - nenadálý rozpad ve vzduchu:
Všechna dopravní letadla jich mají desítky. V podstatě to jsou ventily, které slouží k vyrovnání tlaku v trupu. K jejich otevření existuje pouze jediný důvod. V případě, že v nákladovém prostoru dojde k náhlé dekompresi, může přetlak v kabině způsobit zborcení podlahy a poškození hydrauliky. Přesně to se stalo v roce 1974 nad Paříží. Turecká posádka tehdy ztratila vládu nad strojem, když se utrhly dveře nákladového prostoru. Po této nehodě bylo výrobcům doporučeno instalovat přetlakové ventily, které by v podobných případech rozdíl tlaků vyrovnaly.
Tchajwanský Boeing měl těchto ventilů 65. Z moře jich bylo vyloveno devatenáct, z toho čtyři byly v otevřené poloze. Znamenalo to, že v prostoru pod kabinou muselo dojít k náhlé ztrátě tlaku
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1015 … -prulivem/
Taky záleží na tom, jestli letěl Pan Pilot co má lítání v krvi, nebo jen prostě technik, co to má jenom naštudovaný. Pak to dopadá takhle:
Letadlo ztratilo rychlost na kritickou hranici, kdy už křídla nemají dostatečný vztlak, a kvůli chybné reakci posádky začalo padat. Piloti byli zaskočeni a vůbec nechápali situaci, na kterou nebyli cvičeni, a přišli tak o cenné vteřiny. Pilot po ztrátě rychlosti předek letadla zvedl, když s ním měl naopak klesat
Herci jsou lidé, kteří nebyli schopni se realizovat v nějaké profesi, tak, aby přinášeli užitek celé společnosti. (V. Pjakin 7.8.2014)
Největší aerolinky přestaly létat přes Sinaj. Čekají na vyšetření tragédie
31. října 2015 17:53
Dvojice největších evropských aerolinek Lufthansa a Air France-KLM z bezpečnostních důvodů nebudou létat přes Sinajský poloostrov v Egyptě, dokud se nevysvětlí sobotní pád ruského letadla. Islámský stát prohlašuje, že stoj sestřelil. Moskva to podobně jako někteří experti zpochybnili, neboť letadlo bylo mimo dosah přenosných protiletadlových systémů.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/lufthansa-a-a … anicni_ane
Letadlo se prokazatelně rozpadlo ve vzduchu, takže piloty do toho tahat není vůbec etické.
+1
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
Dostanete všechny ďalšie nové informace o lidech, kteří zemřeli při leteckém neštěstí na Sinaji.
Upravil Alchymista (01.11.2015 12:20:05)
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Vyšetřování pádu ruského letadla se rozjelo naplno: palivo i piloti byli v pořádku
MOSKVA Rusko truchlí nad oběťmi havárie letounu Airbus A321 společnosti Kogalymavia, který se v sobotu zřítil v Egyptě na Sinajském poloostrově. Mezi kondolujícími státníky je i český prezident Miloš Zeman. Do Petrohradu, kam se stroj vracel s převážně ruskými turisty z letoviska Šarm aš-Šajch, se sjíždějí rodiny zemřelých.
Úřady oznámily, že palivo, které letoun naposledy načerpal v Rusku, i posádka byly v pořádku. Ruský úřad pro kontrolu leteckého provozu v neděli zastavil lety všech strojů A321 patřících Kogalymavii.
Proč se letadlo zřítilo? Aktuální vyšetřovací verze
Teroristický útok
Po pádu letounu se objevily spekulace, že mohlo jít o teroristický útok. Rusko se totiž před měsícem vojensky zapojilo do války v Sýrii, a to na stranu vládnoucího režimu a proti Islámskému státu (IS). V sobotu se k útoku na letadlo přihlásila skupina džihádistů operujících na Sinaji a hlásící se k IS. Ruský ministr dopravy Maxim Sokolov to odmítl a označil za "ničím nepodložené" tvrzení.
Také odborníci soudí, že islamisté nemají zbraně na zasažení letounu v takové výšce (letoun začal prudce klesat z výšky asi 9450 metrů). IS ale přesně neuvedl, jakým způsobem letadlo zničil. Takže vyloučit zatím nelze možnost bomby na palubě či sestřelení letadla v nižší výšce, když se například chystalo k nouzovému přistání.
Podle jednoho ze záchranářů, kteří dorazili na místo neštěstí, se prý letoun rozlomil na dvě části - malou ocasní, která shořela, a větší, která se roztříštila o skálu.Technická závada
Tato hypotéza se zatím jeví jako více pravděpodobná. Manželka kopilota letadla Sergeje Truchačova podle ruské státní televize NTV uvedla, že její muž si v telefonátu před odletem ze Šarm aš-Šajchu stěžoval na technický stav stroje.
Zatím byly odebrány vzorky paliva v ruské Samaře, kde havarovaný stroj naposledy tankoval. Prověrka těchto vzorků ukázala, že palivo odpovídalo normám.
Více ukážou černé skříňky, které nyní zkoumají experti.Lidská chyba
Obecně se uvádí, že asi sedm z deseti leteckých nehod zaviní lidské selhání, ať už jde o chybu pilota, či někoho z řízení letového provozu. Pilot letounu, který se zřítil v sobotu na Sinaji, Valerij Němov byl ale zkušený, měl nalétáno více než 12 tisíc hodin, z toho 3860 v letounech Airbus A321. Posádka prý také před odletem do Šarm aš-Šajchu prošla lékařskou prohlídkou a byla uznána schopnou letu.
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
Letadlo se rozlomilo už ve vzduchu, tvrdí Rusové
Airbus A321, který v sobotu spadl uprostřed Sinajského poloostrova, se rozlomil už ve vzduchu. Podle Skynews to bez dalších podrobností oznámil šéf ruské letecké komise Viktor Sorošenko. Egyptská i ruská strana už dříve zpochybnily, že by stroj někdo sestřelil. Ve hře je spíše technická závada letadla, ale také bomba na palubě.
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
Na tomto obrázku je to dost jasné.
Stroj po dosažení FL300 začal nekontrolovatelně stoupat, což vedlo ke ztrátě vztlaku a po překročení pádové rychlosti letadlo přešlo do neřízeného pádu.
Pro srovnání let AF447, kde došlo k jasné chybě druhého pilota, který rval pořád čumák letadla nahoru...
komplet data:
Teď je jen otázkou, proč letadlo začalo tak prudce stoupat, protože tak prudké stoupání (určitě více než je doporučeno výrobcem) mohlo být zapříčeněno buď posádkou (chyba nebo špatné vyhodnocení přístrojů) což mohlo vést k poškození stroje (tlakové přepážky), nebo letadlo už bylo bez ocasu nebo bez živých pilotů.
Nejasné ve srovnání s AF447 je stále stejná rychlost letu až do okamžiku konce stoupání a pak její okamžitý pád.
Tady je po ztrátě kýlovky také stoupání, ale to piloti zvládli, ale už nedokázali přistát...
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1015 … rou-fudzi/
woxia - nesúlad rýchlosti a výšky môže byť aj "artefakt" flightradaru
Nastúpať "zotrvačnosťou" 2000 feet predstavuje stratu rýchlosti ~110m/s, ~210kts, nastúpať 3000 feet predstavuje stratu rýchlosti ~130m/s ~300kts (bez zohľadnenia činnosti motorov a aerodynamického odporu).