Nevím, beru to tak, že flightradar udává IAS a ten by měl být přenášen z transpondéru zároveň s výškou - tj. viz záznam.
http://forum.flightradar24.com/threads/ … difference
Jinak mi to nijak zvláštní nepřijde, když jsem si zalétala na simulátoru Airbasu - tak nastavíš rychlost a autopilot ji automaticky udržuje do té doby, dokud do toho nezasáhneš nebo nezačně řvát varování.
Autopilot v Airbasu - pokud se pamatuji - funguje ve více úrovních (myslím na rozdíl od Boeingu ale nejsem si jistá). Největší je sranda v tom, že když se s ním delší dobu pereš, tak podlehne (viz Aeroflot Flight 593)
Ale není mi jasné, jak by pilot mohl rvát joystick naplno dozadu. Jedině v posmrtné křeči.
Problém je v tom, že pokud by přišli o ocas, tak letadlo se okamžitě převáží a padá ihned dolů a stoupat nemůže.
Takže pokud došlo k destrukci ve velké výšce - což je je plně prokázané (http://cz.sputniknews.com/svet/20151101 … -a321.html) - tak ocas (pokud to bereme podle toho, kam dopadl) musel odejít postupně, pokud byl primární příčinou nehody.
Co jsem sem dávala jako obrázek křídla, tak na jeho konci jsou zajímavé díry. Jsou hodně velké a přitom na dost nelogickém místě, aby je nějaká jiná část konstrukce prorazila. Nějaký nápad či znalost konstrukce?
BTW, viděl už někdo snímky kabiny?
Video z místa havárie v Egyptě. Exkluzivně z místo havárie
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Včerejší noční briefing štábu ruského ministerstva pro mimořádné situace, i z Egypta
Nelze upírat svobodu nikomu, kdo má natolik vyspělé myšlení, že chápe její smysl a touží po tomto stavu. (I. Asimov)
A už je to tady - bomba nebo "vnější působení"
http://cz.sputniknews.com/svet/20151102 … obeni.html
Letadlo nevyslalo žádný nouzový signál. Ještě je otázka, jestli podobný názor mají vyšetřovatelé a ne provozovatel...
Ale skříňky už se zkoumají a nějaké informace už musí jasně být.
Teď je otázka, jaké ty informace jsou.
Jestli bude učiněn závěr, že určitá teroristická skupina může sestřelit letadlo v 10 km, tak to hodně zahýbe veškerou leteckou dopravou.
Do našeho airbusu nad Sinají něco narazilo, naznačují ruské aerolinky
2. listopadu 2015 11:34
Příčinou katastrofy ruského airbusu nad Sinají bylo mechanické působení zvenčí, uvedly ruské aerolinky Kogalymavia, kterým stroj patřil. Vyloučily závadu či chybu pilotů. Ruská pracovní inspekce oznámila, že aerolinky dluží svým zaměstnancům mzdy za dva měsíce.
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
Americký satelit zaznamenal nad Sinajským poloostrovem v době zřícení ruského dopravního letadla tepelnou stopu. Informovala o tom stanice CBS News s tím, že to může ukazovat nejen na výbuch nálože, ale také na explozi motoru či palivových nádrží. Sobotní zkázu stroje, který mířil s ruskými turisty z Egypta do Petrohradu, nepřežil nikdo z 224 lidí na palubě, příčiny stále nejsou známé.
http://www.lidovky.cz/zriceni-ruskeho-l … ranici_msl
PS: Při výbuchu motoru a nádrží, by asi na místě dopadu velmi těžko ležel pohromadě centroplán s křídly...
Upravil petrp (03.11.2015 10:16:01)
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Bomba, nebo nesprávná oprava? Co mohlo poslat k zemi ruské letadlo
3. listopadu 2015 12:00
Airbus společnosti Kogalymavia, který se v sobotu zřítil na Sinajském poloostrově, se rozlomil ještě ve vzduchu. Hlavní část trosek se našla o několik kilometrů dále než ocasní část, která se z letounu oddělila jako první. Co mohlo vést k takovému poškození letadla?
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
Výsledky forenzního vyšetření těl.
Forenzní znalci rozdělili oběti do dvou skupin - zjistili, že povaha jejich zranění se značně liší.
U jedné skupiny pasažérů (z ocasní části) A321 byly nalezeny poranění způsobená výbuchem s množstvím popálenin více jak 90% měkkých tkání. Druhá skupina těl (z centrální a přední části) vykazuje tupá poranění hrudníku, břicha a pánve, mnohočetné zlomeniny horních a dolních končetin, a poranění vnitřních orgánů. U této skupiny došlo k úmrtí v důsledku akutní ztráty krve, šoku a otevřeného poranění hlavy.
http://tvzvezda.ru/news/vstrane_i_mire/ … 7-jvn2.htm
Nelze upírat svobodu nikomu, kdo má natolik vyspělé myšlení, že chápe její smysl a touží po tomto stavu. (I. Asimov)
MZV RF: USA nabídly Rusku pomoc při vyšetřování nehody A321 v Egyptě
USA nabídly Rusku pomoc při vyšetřování havárie A321 v Egyptě, prohlásila oficiální mluvčí ruského ministerstva zahraničních věcí Maria Zacharovová ve vysílání rozhlasové stanice Echo Moskvy.
„Mohu potvrdit, že jsme takové nabídky dostali", řekl Zacharovová, když odpovídala na otázku o nabídnutí pomoci při vyšetřování.
Více zde: http://cz.sputniknews.com/svet/20151103 … z3qRDtoj3t
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz