Vytváření informačního pole ohledně možného sestřelu:
ČTK:
-odklon dráhy letu od izraelských hranic:
Srovnejte s BBC:
Podle tohoto obrázku BBC to vypadá tak, že se letadlo rozlomilo - zadní část za křídly na více kusů.
Ale pak mi není jasné to velké pole trosek letounu, když šel v podstatě hned k zemi...
Uvidíme, co bude zveřejněno.
Tepelná stopa:
Pokud by družice docházala zachytit explozi na palubě letadla, tak by byla hrozně citlivá, protože na zničení letadla stačí cca 300 g TNT... Takže se nyní hovoří o explozi motorů (co trup?) nebo nádrží (křídla a trup v celku?)
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/usa-pr … pu/1276877
---
červena barva je vyhrazená adminům
Upravil mepu (03.11.2015 16:21:12)
Je to jednoduché, centroplán s přední částí je několik km od zadní části - letoun se rozpadl na dvě části ve velké výšce a byl (podle siluety na zemi) oddělen hned za křídly...
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Tak je to jasný něco explodovalo vzadu.
Na prozkoumaných částech A321 nejsou stopy po výbušnině
http://cz.sputniknews.com/svet/20151102 … snina.html
Doufám, že nejsi se vším tak rychle hotový, to bys byl ale nudný patron.
Záznamník ruského airbusu zachytil podivné zvuky
Na záznamu černé skříňky Airbusu A321, který se zřítil na Sinaji, je slyšet podivné zvuky, jaké se neobjevují při normálním letu. První analýza dat ze zařízení, které nahrává dění v kabině, naznačuje, že posádka ani nemusela stačit na dění reagovat a vyslat nouzový signál, napsal list Daily Telegraph s odvoláním na zdroj ruské agentury Interfax.
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
Tak je to jasný něco explodovalo vzadu.
Proč hned exploze? Předchozí indicie o stavu letadla jsou až příliš podobné katastrofě letu Japan Airlines 123, kdy byl letoun dříve podobně poškozen při nepovedeném přistání...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Japan_Airlines_123
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Flightradar24 dekódoval rozšířené údaje z Modu-S Metrojetu 9268 - ke stažení v CVS formátu
http://www.flightradar24.com/blog/metro … a-decoded/
Dobré je si před vyvozováním závěrů přečíst odstavec Poznámky k relevantnosti dat
Nelze upírat svobodu nikomu, kdo má natolik vyspělé myšlení, že chápe její smysl a touží po tomto stavu. (I. Asimov)
Ruští záchranáři pokračují v hledání těl na místě havárie A321 v Egyptě. VIDEO
Zaměstnanci ministerstva pro mimořádné situace Ruska pokračují v hledání těl obětí havárie Airbusu A321 letecké společnosti Kogalymavia na Sinajském poloostrově v Egyptě.
Více zde: http://cz.sputniknews.com/videoklub/201 … z3qRxaUoJ3
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Flightradar24 dekódoval rozšířené údaje z Modu-S Metrojetu 9268 - ke stažení v CVS formátu
Zajímavé je, že k MH17 žádná taková data neuvolnili...
Vyneste si do grafu rychlost vůči zemi a pak výšku a rychlost (tj. senzory dle tlaku). Rychlost klesá téměř lineárně, ale vnější tlakové senzory jsou oba dva přehlceny změnami tlaku.
Výbuch uvnitř letadla - nedovedu si představit, že je při jejich umístění je dokáže takto ovlivnit.
Výbuch paliva, motoru začíná být také méně pravděpodobný vzhledem k troskám - to by muselo urvat křídlo a pokud jsem četla kdysi dobře, letecký petrolej hoří, ale vybuchuje špatně - jedině když je rozptýlen do vzduchu.
Ještě jedna věc - i kdyby stříkal z letadla ven, tak v té výšce dost těžko venku vybuchne - potřebuje na to dost vysokou teplotu - uvádí se zde 38 nebo až 50°C dle typu paliva.
http://ru.lukoil-aviation.cz/materials/ … %D0%B0.pdf
A mimo letadlo bylo -42°C
Takže pokud výbuch paliva, tak podle mne jedině někde uvnitř, kde je teplo a dostatek prostoru.
Zajímavý je z tohoto hlediska výbuch KC-135
Ale tam k tomu došlo ve výšce FL137, tj. ve 4.100 m a ve vnitřním prostoru.
http://aviation-safety.net/database/rec … 19820319-0
Zde k tomu došlo ve výšce 9.000 metrů, po vzájemné kolizi letounů
https://en.wikipedia.org/wiki/1966_Palomares_B-52_crash
Ale nevím, jaké palivo používají / používaly americké ozbrojené síly v roce 1966 a 1982, tj. jestli jsou tyto případy k současnému palivu relevantní.
Uvidíme, co zveřejní, zatím to vypadá dost divoce.
Není třeba hned věřit všemu co vypustí presstituti všeho typu. To totiž nemusel být vůbec výbuch - explozivní imploze v této výšce je svině...
PS: uvažuje se o tom zcela oficiálně...
Egyptští a ruští experti, kteří zkoumají havárii Airbusu A321 Kogalymavia...
...předpokládají, že příčinou nehody mohlo být ostré, výbušné snížení tlaku v kabině
"Smrt nad Tchajwanským průlivem" - aneb podobnost čistě náhodná...
http://technet.idnes.cz/zfusovana-oprav … chnika_pka
http://www.boeing.estranky.cz/clanky/le … y-vii.html
Upravil petrp (04.11.2015 00:16:39)
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz