Su-35S a Su-27SM3 budú pripojené do "PVO" siete Postskriptum / Постскриптум od Almaz-Antej
http://www.i-mash.ru/news/nov_predpr/85 … cheny.html
Lietadlá vybavené týmto komunikačným systéme budú preberať informácie od lietajúcich radarov A-50 / A-100, od pozemných radarov, od pozemných protilietadlových batérií, a samotné lietadlá budú ostatným na info poskytovať stav ich výzbroje (počet rakiet) a stav ich paliva
Samotné lietadlá si medzi sebou budú vymieňať informácie o cieľoch - zdokonalený systém používaných už na MiG-31
Tvorcom je Almaz-Antej, ktorý to už zabudoval do pozemných staníc (od 2011) - do konca roku 2017 to má byť v lietadlách typu Su-35S a Su-27SM3.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Flotila Su-35S vo VVS Ruska sa v 11/2016 rozrástla o 4 nové kusy:
http://russianplanes.net/ID200695
Všetky foto RF-81717, červená 50 http://russianplanes.net/regs/RF-81717
http://russianplanes.net/ID200839
Všetky foto RF-81718, červená 51 http://russianplanes.net/regs/RF-81718
http://russianplanes.net/ID200841
Všetky foto RF-81719, červená 52 http://russianplanes.net/regs/RF-81719
http://russianplanes.net/ID200840
Všetky foto RF-81720, červená 53 http://russianplanes.net/regs/RF-81720
Ich nové pôsobisko má byť na severo-západe Ruska tu (159.IAP = stíhací letecký pluk na letisku Besovec v oblasti Karelsko):
Upravil skflanker_ (16.11.2016 21:00:22)
Su-35S a Su-27SM3 budú pripojené do "PVO" siete Postskriptum / Постскриптум od Almaz-Antej
http://www.i-mash.ru/news/nov_predpr/85 … cheny.html
Lietadlá vybavené týmto komunikačným systéme budú preberať informácie od lietajúcich radarov A-50 / A-100, od pozemných radarov, od pozemných protilietadlových batérií
O přebírání informací z MiGů-31 nic ?
▲ - podľa článkov:
http://патриотам.рф/tag/asu-postskriptum/ z 01.12.2014
http://www.segodnia.ru/news/152402 z 28.11.2014
sa uvádza, že táto sieť sa dá implementovať na lietadlá kategórie MiG-25 / 29 / 31 a lietadlá kategórie Su-27
Zatiaľ som nenašiel info, že by na MiG-31 toto už implementovali - zatiaľ sa píše iba o rodine Su-27 - predsa len toto je preferovaný typ ako MiG.
V prvom rade to musia mať na A-50 (A-100) a na pozemných radaroch - až potom to budú dávať na lietadlá.
MiG-31 sa dá použiť ako miniAWACS - ale čo viem tak komunikuje len medzi sebou = nevie/nedáva info na MiG-29/Su-27 .. hoci sa o tom píše, ale reálne sa to nepoužíva.
Upravil skflanker_ (24.11.2016 19:37:19)
RF nahradila Ukrajinské komponenty u radarů pro MiG-29, Su-35 a Mi-35M za vlastní výroby
http://politikus.ru/v-rossii/87794-ukra … nnymi.html
Upravil martanus (13.12.2016 17:17:59)
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Vzdušný boj: F-35 vs Su-35
Jak se zachová oddíl F-35, narazí-li na analogický oddíl Su-35? Aby ho přemohl, bude F-35 potřebovat nasazení technologií malé viditelnosti a systému dálkového objevení, aby se vyhnul boji zblízka.
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
▲ Podľa článku TASS zo 14.12.2016 Čína podpísala zmluvu na dodanie 24ks lietadiel Su-35S za nie menej ako 2 miliardy dolárov.
http://tass.ru/armiya-i-opk/3870878
Mne to za 1ks lietadla Su-35S pre Čínu vychádza za nie menej ako 83,3 milióna dolárov - v prvom odkaze nie je uvedené či je to s / bez výcviku / náhradných dielov / servisu - ale v druhom odkaze sa píše vrátane pozemného zariadenia a náhradných motorov ... reakcia k F-35 kde za 1ks pýtajú od US vlády bez výcviku / servisu:
94.6 miliónov $ za F-35A
122.8 miliónov $ za F-35B
121.8 miliónov $ za F-35C
Skeptik v príspevku #61 vo vlákne o F-35 uviedol cenu 33 miliónov $ za Su-35S pre Ruské letectvo.
Podľa článku TASS z 02.02.2017 Čína v 12/2016 dostala 4ks lietadiel Su-35S, v roku 2017 dostane ďalších 10ks, a ostatných 10ks dostane v roku 2018 - všetko podľa pôvodnej zmluvy za 2 miliardy $.
http://tass.ru/armiya-i-opk/3990731
Upravil skflanker_ (06.02.2017 14:50:56)
Motory sú drahá záležitosť - po vojenskej avionike a elektronike majú najvyššiu kilogramovú cenu. A pre "náhradné motory" pre Čínu to bude zrejme platiť dvojnásobne....
Pozemné vybavenie a ND - záleží na aký rozsah obsluhy lietadiel sú určené. Pre 24 lietadiel to môže byť rozsah v minimálnej zostave od piatich ISO kontajnerov a dvoch tuctov ojátok, až po kľudne stovku kontajnerov vo variante s kontajnerizovanými pracoviskami špeciálnych kontrolných stendov technického oddelenia - a k tomu najmenej tucet plošinových vagónov pre špeciálne vozíky a manipulačné prostriedky (pre vyzbrojenie 24 lietadiel v úkrytoch je treba napríklad najmenej okolo 100 - lepšie okolo 200 - vozíkov pre letecké bomby alebo inú muníciu). Vozíky čínsky problém nebudú - zato budú asi potrebovať na "nový typ" kompletne novú kontrolnú a meraciu techniku.
Tu sa Rusi obávali "okopírovania" Su-35S - ako dlho po dodaní prvých lietadiel začne Čína s vlastnou výrobou - veľmi sa o tom diskutovalo hneď ako Čína prejavila záujem o Su-35S. Neviem detail zmluvy, či je to tam ošetrené, ale doterajšia prax ukázala že všetko Čína nakoniec okopírovala a vyrábala sama .. možno aj preto taká cena pre Čínu ...
S motormi má Čína zatiaľ technologický problém - niektoré diely, hlavne lopatky zatiaľ nedokážu doma vyrobiť.