Pánové, copak nepoznáte odminovací stroj pevných povrchů "Прогрев-Т" s vlečnými sítěmi testovaný v Afghánistánu?
(narazila jsem na něj, když přišly řeči na miny ve vlákně o T-80, tak jsem se musela vzdělat co se vlastně na likvidace min používá/lo)
Ruský vlak pro supehrdiny:
A že ZIL byl vozidlo s největší spotřebou benzínu jsem slyšela, ale tato variata to prý ještě vylepšila:
V 44-45 už nemci koristnú techniku príliš nevyužívali. Dôvodov je viac: prestala byť dostupná - postupovali sovieti, takže technika ostávala na ich strane; nemcom chýbali viac ľudia, než technika; "nová" sovietska technika už zďaleka nebola oproti nemeckej v takej prevahe, ako boli T-34 a KV-1 voči vtedajším nemeckým tankom na začiatku vojny, skôr naopak - po masovom zavedení tankov Panther a Tiger sovieti stále len doťahovali.
... naopak, brali by ju vs. desiatimi, ... pochopili, ze isli nespravnym smerom, ze ich muzici zo zemlianok techn. predbehli uz v r. 44 ....
Upravil lasib (11.12.2016 20:33:45)
Nechci tady zavádět OT, ale když jsem se podívala, kolik Němci vyrobili tanků Tiger a kolik jich průběžně ztráceli, tak mne vyšlo, že jich měli k dispozici průměrně tak maximálně 200 bojeschopných (velký počet měli také v opravě).
Nevím, kolik měli osádek mrtvých a v nemocnicích, pravdou je, že to do Tiger II dávali 19 leté odvedence po půlročním výcviku.
No ale nic moc jsem k tomu nenašla, je to takové "divoké" téma, které dost šahá do politiky.
Takže raději tady zpátky k zajímavým obrázkům...
woxia: Myslím,že to není Zil , ale Ural.
Určite je to Ural(typický tvar predných blatníkov)
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Quae volumus, credimus libenter. – „Co si přejeme, tomu ochotně věříme“ (Cicero)