Svět je zaplavený bavlnou a neví, co s ní. Zásoby by vystačily na 17 triček pro každého člověka.
Naposledy byly takové zásoby bavlny na konci druhé světové války, kdy chtěla americká vláda farmáře povzbudit k co největší produkci. Ale od roku 2000 zájem o bavlnu mezi výrobci textilu klesá a nejběžnější surovina pro výrobu oblečení se hromadí ve skladištích.
Ještě v roce 2011 byla cena bavlny nejvyšší za posledních 150 let. Jedna libra, tedy asi půl kila, se tehdy prodávala za dva dolary. Tolik bavlna naposledy stála za americké občanské války Severu proti Jihu ve druhé polovině 19. století. Pak se cena ale opět ustálila a nyní se standardně pohybuje kolem 60 centů za libru.
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Tak nech obnovia výrobu Trabanta. Motor bude mať z kosačky.Bude to ekologické a lacné
Musíš pripomenúť v čoho boli robené "plechy" Trabanta,mladšie ročníky to možno nevedia.
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Quae volumus, credimus libenter. – „Co si přejeme, tomu ochotně věříme“ (Cicero)
riho napsal:Tak nech obnovia výrobu Trabanta. Motor bude mať z kosačky.Bude to ekologické a lacné
Musíš pripomenúť v čoho boli robené "plechy" Trabanta,mladšie ročníky to možno nevedia.
Dokument zde. V trabantu se jezdilo jako v "bavlnce".
Trabant kdysi sloužil v automobilce Mercedes-benz jako referenční vozidlo pro zkoušky stability v zatáčkách. nevím co mají dnes.
Herci jsou lidé, kteří nebyli schopni se realizovat v nějaké profesi, tak, aby přinášeli užitek celé společnosti. (V. Pjakin 7.8.2014)
riho napsal:Tak nech obnovia výrobu Trabanta. Motor bude mať z kosačky.Bude to ekologické a lacné
Musíš pripomenúť v čoho boli robené "plechy" Trabanta,mladšie ročníky to možno nevedia.
Tak pre tie mladšie ročníky. Karoséria trabanta bola vyrábaná z menej kvalitnej bavlny dovážanej zo stredoázijských republík ZSSR. Ale z čoho je karoséria nášho AKáčkového Trabanta netuším
Memento Mori
kenavf napsal:riho napsal:Tak nech obnovia výrobu Trabanta. Motor bude mať z kosačky.Bude to ekologické a lacné
Musíš pripomenúť v čoho boli robené "plechy" Trabanta,mladšie ročníky to možno nevedia.
Tak pre tie mladšie ročníky. Karoséria trabanta bola vyrábaná z menej kvalitnej bavlny dovážanej zo stredoázijských republík ZSSR. Ale z čoho je karoséria nášho AKáčkového Trabanta netuším
A formaldehydové pryskyřice. Prostě laminát ze 40. let přišroubovaný (vruty) a přilepený k plechové kostře. Stejné "plechy" měl i jeho předchůdce P 60 (plánovaný jako poválečné Ádovo lidové vozítko od Auto Unionu), součastník Wartburgu 900.
P.S. Lidově se díky "plechům" Trabantu říkalo Splašené trsátka (po bouračce se v okolí nacházelo množství rozlámaných kousků z "plechů").
Upravil QVAK (23.12.2015 20:15:55)
...
P.S. Lidově se díky "plechům" Trabantu říkalo Splašené trsátka (po bouračce se v okolí nacházelo množství rozlámaných kousků z "plechů").
Alebo BMW= Bakelitové motorové vozidlo
A po havárii zostala okolo hromada gitarových trsátek.
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Quae volumus, credimus libenter. – „Co si přejeme, tomu ochotně věříme“ (Cicero)
Po mléku padnou v EU i kvóty na cukr. Těžit z toho budou české cukrovary
http://archiv.ihned.cz/c1-65012700-kone … cesky-cukr
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz