Ruské strategické letectvo - Nejlepší z nejlepších
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
S wingletmi je to pravda čiastočne, kabína je asi skutočne nevhodná, ani nie kvôli preskleniu, ako kvôli tomu, že presklenie je až príliš veľké a "otvorné" či "odkryté" - strategický bombardér musí počítať s tým, že sa dostane do oblasti jadrových výbuchov a teda musí poskytovať posádke maximálne možné krytie proti ničivým faktorom, teda aj svetelnému žiareniu. A aj keď to napríklad na fotkách kabíny Tu-160 aj Tu-22M nie je príliš vidno, tak na bočných a horných "oknách" nejaké zaťahovacie štíty sú, tuhé aj "textilné".
Tiež zastávam názor, že video je fanfiction kreácia.
A na svetlú budúcnosť samokrídla neverím...
----------------------------------------------------
Kto rozumie rusky (alebo si poradí s problémami translatoru) - http://www.paralay.com/pakda.html
Paralay je celkom slušná stránka, autor sa v problematike dosť vyzná, aj keď je na môj vkus až príliš "nadšenec".
----------------------------------------------------
A pokiaľ ide o môj osobný názor - mojím favoritom na PAK-DA je to, čo býva označené ako T4MS / T-4MS / T-4 MS, alebo projekt "200" či MIG2000. Koncept je z cca konca 90. rokov.
V čom je jeho "krása" - okrem vzhľadu: supersonik, Mach 2,5+; dolet 12000+ ako subsonik, 9000+ ako "supersonik na 50% trasy", 7500+ ako supersonik na "celej trase"; potenciálne nesie 30+ rakiet triedy Ch-58PLUS na prerazenie nepriateľskej PVO alebo 12+ okrídlených striel triedy Ch-55/555/Ch-101 alebo 4-8+ semibalistické/aerobalistické strely triedy Ch-15PLUS sa dosahom 1000+ km, všetko vo vnútorných bombovniciach.
Upravil Alchymista (19.04.2016 02:56:11)
Jako koncept to vypadá vizuálně zajímavě a pěkný "futuristický stroj" - defakto samokřídlo ala B-2 (tedy +- technicky realizovatelné), ale to je tak všechno - je to jen jedna vizualizace bůhví z jakých zdrojů. Tu kabinu podle mě autoři obšlehly z Su-34, i ten musí počítat s následky jaderných výbuchů v tom bych takový problém neviděl, ani co se týče stealth vlastností/velikost kabiny, to se dá řešit speciálním zlatým povlakem.
Dále je tam pár nesmyslů, jako radar v čumáku je jen na spodní straně, což by byla dost taktická nevýhoda, při průniku v nízkých výškách by se podstatně zkracoval jeho dosah, + velká komplikace v sledování vzdušných cílů ve větších letových hladinách až nemožné. To by se ale dalo řešit dvěma AESA poli např. na náběžných hranách křídel, + B-2 má radar také vlastně jen na spodní straně, jenže ten má tu spodní stranu podstatně více vyboulenou. A ty winglety (na prodloužení doletu - na komerčních strojích snižují spotřebu paliva kolem 5 až 7 procent) by nemuseli být zásadní problém pokud by byly z kompozitů, popřípadě by mohli být přídavné.
Nelze upírat svobodu nikomu, kdo má natolik vyspělé myšlení, že chápe její smysl a touží po tomto stavu. (I. Asimov)
Zajímavý článek k PAK DA a modernizaci TU-160 M2
Maximální vzletová hmotnost "PAK-DA" bude 112 tun. Podle předběžných informací dolet 12.000 kilometrů a bojové zatížení asi 30 tun.
Měli by mít zirkony.
První let "PAK-DA" by měl být v roce 2021
http://politikus.ru/army/74670-nevidimy … riady.html
Alchi mel asi pravdu.
Upravil martanus (20.04.2016 18:39:31)
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Akurát toto na obrázku bude najskôr číňan - pozri sa na výsostné znaky
Tu - 95, turbovrtulový strategický bombardér-nosič raket v mracích nad Moskvou během korepetice ke Dni Vítězství
Zdroj: http://vk.com/warpolitik?w=wall-66283435_608916
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz