AK - Aktuální konflikty

Konflikt na UkrajiněSýrieIrákJemenAfghánistán • Aktuální konflikty a války po celém světě.
  • Přihlášen jako bacil
  • Poslední návštěva: Dnes 03:50:38
  • Schránka je zaplněna z 2%

#1 03.05.2016 00:23:55

marfil
Častý přispěvatel
Registrován: 12.11.2015
Příspěvky: 510

PTRS A RPG

RAFAEL SPIKE SR

Izralci proste umí.

#2 03.05.2016 06:08:09

petrp
Globální moderátor
Místo: Kladno
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 2.260

Re: PTRS A RPG

Hezké promo video, ale nějak mi chybí následná ukázka účinku... jeje


Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz

#3 03.05.2016 21:42:55

nine_mike
Specialista
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 916

Re: PTRS A RPG

1:52 čo sú tie "kábliky" ktorými je omotané to OTčko? V 1:53 akoby výbuch začínal súčasne na tom predstavnom panciery a aj na vozidle samotnom.

#4 04.05.2016 10:48:32

Alchymista
Globální moderátor
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 4.239

Re: PTRS A RPG

to vôbec nerieš - to, čo vidíš, je už "post mortem", pretože kumulatívny lúč má rýchlosť >>8km/s

#5 04.05.2016 11:04:38

woxia
Specialista
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 1.079

Re: PTRS A RPG

Zajímavější je to, že ten paprsek se aktivuje cca 30-50 cm před nárazem - viz 1.18.

#6 04.05.2016 11:10:25

Alchymista
Globální moderátor
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 4.239

Re: PTRS A RPG

Na viacerých záberoch - s tankom, so stenou, ... ale to by až tak neprekvapovalo, môže mať nekontaktný zapalovač, očiek má na to dosť.
Vec sa má totiž tak, že predstavná vzdialenosť môže byť u niektorých variant kumulatívnych náloží aj pomerne veľká - 0,5 - 0,75 metra - a teda strela by potrebovala veľmi dlhý sosák, čo sa fyzicky realizuje ťažko. Nekontaktný zapalovač tak môže byť dobrou voľbou.

#7 04.05.2016 11:56:19

woxia
Specialista
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 1.079

Re: PTRS A RPG

Alchy, je to proto, aby překonal dynamickou ochranu?
Ten bezkontaktní "sosák" může být třeba jednoduchý indukční obvod - blízkost kovu se dá vcelku dobře měřit...

#8 04.05.2016 13:16:41

Alchymista
Globální moderátor
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 4.239

Re: PTRS A RPG

Nie, nesúvisí to s ERA, ale priamo s fyzikou fungovania kumulatívnej nálože.
Bortenie vložky a formovanie kumulatívneho lúča potrebuje nejaký čas a priestor, čo v starších predstavách zastupovala predstava kumulatívneho ohniska a ohniskovej vzdialenosti kumulatívnej nálože. V tejto predstave je účinok nálože v ohnisku najvyšší, a teda ohnisko by malo ležať práve na povrchu prebíjaného pancieru. Väčšinou je snaha, aby zapalovač na distancieri ("sosáku") bol práve v ohnisku, alebo tesne pred ohniskom. Ak je v distancieri ešte aj prekurzor (malá kumulatívna nálož, určená na odstránenie ERA) tak kumulatívne ohnisko má ležať až za ním, tak, aby sa hlavná nálož za dobu akcie prekurzoru a ERA dostala práve na ohniskovú vzdialenosť od hlavného pancieru.
Ono tá "ohnisková vzdialenosť" musí byť určená a dodržaná celkom presne - zhruba platí, že ak sa od tabuľkovej priebojnosti odpočíta dlžka vložky, tak zvyšok priebojnosti je priamoúmerný presnosti dodržania predstavnej/ohniskovej vzdialenosti.

#9 28.05.2016 23:44:41

Alchymista
Globální moderátor
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 4.239

Re: PTRS A RPG

účinok PG-7VR?

Edit - je to nejaké divné... sekundárna explózia by tam nemala byť.

#10 29.05.2016 21:04:55

Mauler
Specialista
Registrován: 08.03.2015
Příspěvky: 954

Re: PTRS A RPG

http://www.wikiwand.com/en/PG-7VR

Taková malá otázka v 00:11 dojde k další explozi která má střepinový efekt,to se aktivuje hlavní průbojná hlavice?Osobně sem měl za to že musí dojít k aktivaci před překážkou v krátkém sledu za sebou kdy první heat vložka vyřadí dynamickou ochranu a hned zatím se aktivuje hlavní která probíjí pancíř,takhle to vypadá že má větší zpoždění než by měla mít a ta vzdálenost nebude dostačující na zformování průbojné vložky,jestli to není optický klam.....

Rychlá odpověď

Zadání zprávy k odeslání

Zápatí

Založeno na FluxBB