AK - Aktuální konflikty

Konflikt na UkrajiněSýrieIrákJemenAfghánistán • Aktuální konflikty a války po celém světě.
  • Přihlášen jako bacil
  • Poslední návštěva: Dnes 03:50:38
  • Schránka je zaplněna z 2%

#1 13.05.2016 20:54:55

M4rt3l
Přispěvatel
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 200

Antonov 225 Mrija

Antonov 225 Mrija
https://cs.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-225

Praha



HYDERABAD (Indie)

#2 31.08.2016 16:55:45

Alchymista
Globální moderátor
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 4.239

Re: Antonov 225 Mrija

http://defence-blog.com/news/ukraine-ch … craft.html
http://www.ruaviation.com/news/2016/8/31/6694/?h
http://www.janes.com/article/63341/chin … production

Čína (spoločnosť China airspace ako prevádzkovateľ a Aviation Industry Corporation of China) kúpila od ukrajiny Mriju (An-225).
Kúpila jediný letový exemplár, motory D-18T i celú výrobnú dokumentáciu k lietadlu a motorom, ktorá bola dostupná na ukrajine. 
V roku 2019 predpokladá vyrobiť dva nové exempláre v závodoch v Luzhou  (v provincii Sichuan), a v Guigang (300km západne od Guangzhou).

#3 31.08.2016 19:24:27

hoper
Častý přispěvatel
Registrován: 17.11.2015
Příspěvky: 406

Re: Antonov 225 Mrija

zrovna jsem to sem chtěl hodit smile
ale aspoň text v cz: http://sptnkne.ws/cbZ3

#4 31.08.2016 22:48:05

kenavf
Specialista
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 1.932

Re: Antonov 225 Mrija

Alchymista napsal:

..
Kúpila jediný letový exemplár, motory D-18T i celú výrobnú dokumentáciu k lietadlu a motorom, ktorá bola dostupná na ukrajine.  ..

Nikde som to tam nenašiel,že by kúpili ten letový exemplár,ani ten rozrobený.Uvádza sa len dokumentácia a práva.

Upravil kenavf (31.08.2016 22:49:01)


Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Quae volumus, credimus libenter. – „Co si přejeme, tomu ochotně věříme“ (Cicero)

#5 01.09.2016 18:01:58

neviem
Častý přispěvatel
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 479

Re: Antonov 225 Mrija

ono je to zamotane s tym an225 na sputniku dost dlhy clanok na tu temu

K záhadné věci došlo 31. srpna večer. Čínská televize CCTV informovala na svém ruskojazyčném účtu na Facebooku „s odkazem na informační portál provincie S’-čchuan,“ že společnost China Airspace a ukrajinský státní podnik Antonov podepsaly smlouvu o spolupráci.

spoiler

Podle této smlouvy získává Čína právo na výrobu letadla An-225 Mrija (Sen) a rovněž všechny jeho výkresy a specifikace. A již v roce 2019 plánuje Čínská lidová republika získat zmontovaný doma první An-225.
Byla to skutečná bomba. Vždyť An-225 je snad poslední symbol někdejší technologické moci Ukrajiny. Jediný exemplář největšího na světě letadla, poslední fungující prvek unikátního vesmírného systému Energie-Buran, názorná ukázka toho, že Ukrajina není jednou z nejchudších zemí světa, poněvadž nejchudší země nemůže vlastnit podobná letadla.

A není absolutně důležité, že An-225 byl vyvinut pro jeden konkrétní úzce specializovaný úkol: dopravu kosmické lodě Buran (kterou mimochodem dopravil pouze jednou v dějinách na pařížskou leteckou výstavu). A že jiné úkoly, jež si mohou vyžadovat tak obrovské letadlo, vznikají na planetě nejvíc jednou nebo dvakrát ročně. Všechno ostatní výborně zvládne sériový letoun An-124 Ruslan. Kdyby jen prostě někde stálo a symbolizovalo sílu. A nadále bylo světovým rekordem, protože žádná jiná letadla, jež by mu dokázala konkurovat, neexistují. Skandál ale nestačil vypuknout, kdy samotný podnik Antonov přišel s vysvětlením. Ukázalo se, stojí v zprávě Antonova pro tisk, že jde o financování Čínou dostavby druhého An-225, který byl ještě v době SSSR postaven ze 70 %. Fungující Mrija nebude prodána, stejně jako nebudou prodány Číně výkresy a specifikace, ale pouze licence na výrobu An-225 na území „Nebeské říše velkého míru." Avšak tohle je ještě méně pochopitelné. Co je to licence, když ne předání všech výkresů? A hlavně, nač potřebuje Čína sériovou výrobu takového obrovského letounu, tím spíš, že se dostavěný druhý AN-225, podle stejné zprávy podniku Antonov pro tisk, má stát majetkem Čínské lidové republiky?
A další nepochopitelná věc. Co konkrétně hodlá licencovat Ukrajina: výrobu trupu letadla nebo jeho motoru? Naučí-li Ukrajina Čínu vyrábět takové motory, zničí to naprosto záporožského výrobce Motor Sič a spolu s ním ještě závažnou část ukrajinské ekonomiky. Bude-li Ukrajina pouze dodávat motory, které Čína instaluje na vyrobené podle licence trupy, pak není jasné, nač to potřebuje Čína. Vždyť Ukrajina by stejně dobře dokázala stavět trupy za čínské peníze.

A pak přišlo překvapení: doslova pár dní před podepsáním smlouvy mezi China Airspace a Antonovem byla v Číně založena Čínská korporace na výrobu leteckých motorů (Aero Engine Corporation of China). A předseda ČLR při této příležitosti vyzval „k urychlení nezávislého výzkumu, rozvoje a výroby leteckých motorů a plynových turbín za účelem zvýšení moci čínského leteckého průmyslu." Tohle je citát ze zprávy agentury Nová Čína. Poněvadž není podobná shoda okolností prostě možná, máme nejspíš do činění s první variantou z výše uvedených. Tedy, Ukrajina hodlá pod rouškou smlouvy o dostavbě druhého An-225 prodat Číně (možná, že již prodala) výrobu leteckých motorů podniku Motor Sič. Tohle již není prodej jednoho, i když unikátního letadla. Znamená to prodej posledních zbytků národních technologií. Můžeme pochopit ukrajinskou vládu: potřebuje peníze. Hodnota smlouvy s Číňany nebyla zveřejněna, avšak pouze dostavba druhého An-225 přijde na 100 milionů dolarů. Tohle je pro Ukrajinu velká částka. Pro Rusko není na tom všem nic dobrého. Ukrajina totiž neprodává Číně vlastní, ale sovětské technologie. Kdežto Čína kráčí s vlastní jí vychytralostí důsledně a pomalu, ale vytrvale k vlastnímu snu. A nyní má další kousíček tohoto snu: koupené od Ukrajiny sovětské technologie maskované jako nedostavěné letadlo, které má stejné jméno — Mrija, tedy sen.

Číst dál: http://cz.sputniknews.com/nazory/201609 … ajina.html

#6 11.11.2016 19:14:43

skflanker_
Specialista
Registrován: 04.07.2015
Příspěvky: 1.190

Re: Antonov 225 Mrija

Na letišti Lipska začalo hořet největší letadlo na světě An-225
http://cz.sputniknews.com/svet/20161111 … adlo-svet/

Příčinou, která způsobila, že začal hořet motor největšího letadla na světě An-225, byla nehermetičnost uzávěru, defekt byl odstraněn a letadlo předáno k dalšímu používání, sdělil ukrajinský státní podnik Antonov.

spoiler

Státní podnik Antonov v pátek uvedl, že 10. listopadu na letišti města Lipsko po zajíždění letadla An-225 Mrija na stanoviště, při vypnutí motorů „v procesu vyběhnutí rotorů na druhém motoru došlo k krátkodobému (v trvání 15-16 sekund) hoření". „Po úplném zastavení motorů byl tento motor prohlédnut. Byla objevena neúplná hermetičnost uzávěru, což bylo příčinou hoření. Zástupci závodu vyrábějícího motory odstranili poruchu. Letadlo ani motory poškozeny nebyly. Letadlo bylo předáno k dalšímu používání, An-225 je připraven k dalším letům", uvádí se ve zprávě.

a realita:
Cw87zyqUQAAc3wk.jpg
http://avherald.com/h?article=4a0940b8
http://www.lvz.de/Region/Schkeuditz/Fla … pzig-Halle

Rychlá odpověď

Zadání zprávy k odeslání

Zápatí

Založeno na FluxBB