AK - Aktuální konflikty

Konflikt na UkrajiněSýrieIrákJemenAfghánistán • Aktuální konflikty a války po celém světě.
  • Přihlášen jako bacil
  • Poslední návštěva: Dnes 03:50:38
  • Schránka je zaplněna z 2%

#21 09.06.2016 11:49:29

rainman
Nováček
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 17

Re: Švýcarská konfederace

kenavf napsal:

Možno tam,kde sa jedná o veľkosériovú výrobu,prenikne automatizovaný kamión skorej, ale je otázne koľko percent prepráv spadá do tejto kategorie.
Paradoxne,čo mi spomínali niektorí kamionisti,tak najväčšiu hrôzu z čakania mali vo firmach ako je Volkswagen,trčali tam vždy mnoho hodín než ich vyložili.Samozrejme sa nejednalo o JIT tovar ale o bežné naskladnenie.

Zrovna tato otazka je naprosto irelevantni. Je uplne jedno kolik procent spada do ktere kategorie, ale ze ta technologie existuje. Takze neni otazka jestli se to zavede do praxe, ale kdy. Nakonec to dorazi i do te samosky v Horni Dolni...
Prave proto po automatickych skladech a kamionech skoci podobne firmy jako prvni...

#22 09.06.2016 12:46:28

QVAK
Specialista
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 2.395

Re: Švýcarská konfederace

rainman napsal:
kenavf napsal:

Možno tam,kde sa jedná o veľkosériovú výrobu,prenikne automatizovaný kamión skorej, ale je otázne koľko percent prepráv spadá do tejto kategorie.
Paradoxne,čo mi spomínali niektorí kamionisti,tak najväčšiu hrôzu z čakania mali vo firmach ako je Volkswagen,trčali tam vždy mnoho hodín než ich vyložili.Samozrejme sa nejednalo o JIT tovar ale o bežné naskladnenie.

Zrovna tato otazka je naprosto irelevantni. Je uplne jedno kolik procent spada do ktere kategorie, ale ze ta technologie existuje. Takze neni otazka jestli se to zavede do praxe, ale kdy. Nakonec to dorazi i do te samosky v Horni Dolni...
Prave proto po automatickych skladech a kamionech skoci podobne firmy jako prvni...

Mechanizace a automatizace vždy vyžaduje kompletní přestavění technologických toků alespoň v části systému. Nikdy není po jejím zavedení schopna obsloužit vše tak jak předtím resp. by dokázala ale pouze za určitých podmínek a s podstatně zvýšenými provozními náklady. Přeprava se nejspíše vrátí k překládce v uzlových bodech a automatické přepravě mezi nimi (dřívější systém kusové přepravy ČSAD). Do a z Uzlového bodu bude zboží dopravováno, sbíráno zákazníkům. Více se bude využívat kontejnerová stavebnice která umožňuje mechanizaci a automatizaci ve skladovém hospodářství.

#23 09.06.2016 21:49:32

martanus
Specialista
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 3.250

Re: Švýcarská konfederace

Problém pracovních míst je to, že člověka vytlačuje počítač. Do 1980 let nešlo nahradit lidské myšlení apracovní mista vznikala.  Ted už to jde a je tak možné nahradit člověka. Proto ted klesá střední třída. Vytlačují je počítače. A to i ve službách.


Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz

Rychlá odpověď

Zadání zprávy k odeslání

Zápatí

Založeno na FluxBB