Tak a je vymalováno - omylem jsem celou vyfiltrovanou a přesunutou debatu z původního vlákna poslal do koše... Zkusím to nějak řešit
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
Rimmer: "Ne, Listere, myslím třeba pyramidy. Jak mohli přemístit ty masivní kamenné kvádry bez pomoci moderní techniky?" Lister: "Měli masivní biče, Rimmere. Masivní biče."
Lidi, neblbněte, moderátor to vysvětlil a kdo někdy něco nezkopal neúmyslně?
To je riziko jejich práce, nebo funkce.
(Pamatujte na slova Ježíše- kdo jsi bez viny hoď kamenem jako první- připomínám já, jako přesvědčený ateista)
Vím, že nic nevím.
10 príspevkov... Ani jedno o lietadle... Mate vlákno: návrhy pripomienky.. Bežte tam!
Ty o letadle skončili v koši.
A docela by mě zajímalo co se stalo s mým postem že podvozky dopravních letadel se typicky při poškození hydrauliky vysunou a zajistí se ve vysunuté pozici.
Bohužel, taky skončil s celou smáznutou debatou...
Vše co v původním vlákně nemělo zdroj, bylo dotazem, dohadem atd. jsem přesunul do samostatného vlákna v kavárně. No a pak svou chybou při mazání jednoho svého příspěvku jsem odpálil vše do koše - ten příspěvek byl první uložený ve vlákně (ale bohužel ne první ve výpisu) a s jeho smazáním se maže celé vlákno. Tolik pro všechny na vysvětlenou, k čemu že to vlastně došlo. Stalo se...
Všechny další příspěvky v tomto vlákně budou respektovat jeho téma a pravidla fóra.
Pokud se už nic zásadního nezmění, pokračujeme tady: www.aktualnikonflikty.cz
polite napsal:10 príspevkov... Ani jedno o lietadle... Mate vlákno: návrhy pripomienky.. Bežte tam!
Ty o letadle skončili v koši.
A docela by mě zajímalo co se stalo s mým postem že podvozky dopravních letadel se typicky při poškození hydrauliky vysunou a zajistí se ve vysunuté pozici.
Podmínka ale je že jsou zasunuté a zajištěné,pak se dají nouzově vysunout tím že se manualně - to ovládá pilot bez jeho vědomí to nejde odblokuje pojistka která ho drží v šachtě a a vlastní vahou podvozek vypadne ze šachty a dojde k aretaci,osobně pochybuji že při polovičním zatažení a výpadku hydrauliky by došlo ke ztrátě tlaku tak rychle že by okamžitě poklesl a došlo k aretaci.Ten pokles by byl velmi postupný a otázka je kolik okruhů ta hydraulika na podvozek má?Na řízení jsou standartně 3 tak bych čekal že aspoň 2 u podvozku takže by muselo dojít spíš k výpadku motorů který pohánějí hydraulické čerpadlo....
http://rusvesna.su/news/1485582362
Все системы разбившегося в районе Сочи самолета Минобороны России исправно работали до столкновения с водой. Об этом сообщает «Коммерсантъ»
Podla vydania Komersant lietadlu zo Soci fungovali vsetky systemy az do kontanktu s vodou.
Vysetrovatelia sa vraj obratili na MAK aj z dovodu ze nemali vybavenie na citanie zapisovacov..
Источник: http://rusvesna.su/news/1485582362
Chcel by som byt Stalinom, nie preto aby som bol ako on, len by som chcel vediet, ci sa dalo konat inak....
A je hotovo: Pravda o katastrofě letadla s Alexandrovci, podepřená jasnou větou
30. 1. 2017 8:45
Členové expertní komise vyšetřující pád ruského vojenského letounu Tu-154B-2 z konce loňského roku tvrdí, že všechny systémy letounu fungovaly až do jeho kontaktu s vodou, čímž je vyloučena verze o teroristickém útoku, stejně jako o sestřelení letounu raketou typu země–vzduch. Zjistit pravou příčinu pádu letadla však nebude jednoduché. Bizarní důvod, který vyšetřovatelé uvedli, přináší ruský Kommersant. K rozšifrování starého typu černé skříňky již nejsou k dispozici potřebná zařízení ani odborníci.
http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?
A je hotovo: Pravda o katastrofě letadla s Alexandrovci, podepřená jasnou větou
30. 1. 2017 8:45Členové expertní komise vyšetřující pád ruského vojenského letounu Tu-154B-2 z konce loňského roku tvrdí, že všechny systémy letounu fungovaly až do jeho kontaktu s vodou, čímž je vyloučena verze o teroristickém útoku, stejně jako o sestřelení letounu raketou typu země–vzduch. Zjistit pravou příčinu pádu letadla však nebude jednoduché. Bizarní důvod, který vyšetřovatelé uvedli, přináší ruský Kommersant. K rozšifrování starého typu černé skříňky již nejsou k dispozici potřebná zařízení ani odborníci.
Jestli to neni JPP, kamarad letal u CSA jako palubni technik. Rikal ze i posadka po letu muze vstoupit do zapisovacu a precist si udaje zpetne, kdyz neco dohledavaji. Nemuzou jen neco zmenit, prepsat. Precetli si to na palube, bez demontaze. Par TU-154 do havarie letalo, takm lze pochybovat ze by si prostredky na cteni a vyhodnoceni nechali sesrotovat. Uz je divne, neco precetli, neco ne.....
Pacient zemrel zdrav.....
El Diablo napsal:A je hotovo: Pravda o katastrofě letadla s Alexandrovci, podepřená jasnou větou
30. 1. 2017 8:45Členové expertní komise vyšetřující pád ruského vojenského letounu Tu-154B-2 z konce loňského roku tvrdí, že všechny systémy letounu fungovaly až do jeho kontaktu s vodou, čímž je vyloučena verze o teroristickém útoku, stejně jako o sestřelení letounu raketou typu země–vzduch. Zjistit pravou příčinu pádu letadla však nebude jednoduché. Bizarní důvod, který vyšetřovatelé uvedli, přináší ruský Kommersant. K rozšifrování starého typu černé skříňky již nejsou k dispozici potřebná zařízení ani odborníci.
Jestli to neni JPP, kamarad letal u CSA jako palubni technik. Rikal ze i posadka po letu muze vstoupit do zapisovacu a precist si udaje zpetne, kdyz neco dohledavaji. Nemuzou jen neco zmenit, prepsat. Precetli si to na palube, bez demontaze. Par TU-154 do havarie letalo, takm lze pochybovat ze by si prostredky na cteni a vyhodnoceni nechali sesrotovat. Uz je divne, neco precetli, neco ne.....
Pacient zemrel zdrav.....
No, spíš JPDP (když si Jeden Pán Dá tu Práci) a přečte i něco víc, než 1. odstavec, možná zjistí, že s přečtením zapisovače problém není. Problém je, že armáda nemá techniku ani lidi, na podrobnou analýzu, přečtených dat.
Proto požádala o spolupráci MAK, který k tomu vybaven je. Tedy, nic nového. To jen v Komersantu (nebo PL), upletli z lejna bič a ještě se jím snaží práskat.
Do not feed the trolls !